Talk to me!
Jag har tråkigt och det verkar dött överallt. Skriv här vad ni brukar göra när ni är ute i nätrymden.

jag loggar in å ut X antal ggr per dag på denna sidan,marsvinifokus sidan och facebook.jag delar dator med mina döttrar så det går ej att vara inloggad hela tiden.då å då försöker jag orka blogga.besöker i princip varje dag till minne av sidan.ofta på blocket.letar tvättmaskin,torktumlare,diskmaskin,soffor,kikar såklart på djurannonserna även om jag e ska köpa nått mera djur,det e lixom mitt "nördintresse".
försöker komma i håg å gå in på min hotmail och svara på jobbiga mail till olika instanser.lyckas dåligt.
har några favvo sidor när det gäller inredning.försöker drömma mig bort om ett fint hem lite då å då.
i övrigt är det djursidor för hela slanten.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Jag brukar vara inne på iFokus och facebook flera gånger per dag, läser och eventuellt kommenterar allt nytt.
Övriga stunder brukar jag chatta på msn, eller göra andra roliga saker som att hitta fakta om en viss sjukdom, om en historisk händelse eller liknande.
Idag har jag tittat på Adolf Hitler's tal och ska läsa lite om första och andra världskriget. Jag gör lite vad som helst.
Okej. Jag har en gen dator som ibland lånas ut till någon av ungarna. Facebook har jag lagt av med för det gjorde mig inget. Bara läsa en massa statusuppdateringar typ. Är inte för spelandet.
Nyss åt vi middag och väntar hem resten av familjen.
Jag loggar in här och på Facebook åtskilliga ggr, läser modebloggar, läser ett flertal tidningar som ligger på webben, letar musik & film, läser på Wikipedia, googlar allehanda ämnen, surfar på Tradera och Ebay… Tja, allt möjligt, alltså. 
Låter spännande. Borde kolla in Blocket och Tradera jag med fast jag inte har råd.

Läser här och på ett par andra nätforum, varav jag dessutom är moderator på ett. Så brukar jag facebooka, kolla om jag har fått andra mail än reklam. Så bloggar jag både själv och läser andras bloggar.
Tja, det är väl en traditionell surfdag! 
Lite som mig då fast utan facebook. Hihi.

Jag gor inte mycket alls.. Spelar ofta nagot spel (typ majhong eller annat puzzelspel), laser pa iFokus, kollar facebook, ser om jag fatt nagot mail…. Valdigt enformigt, men har inte intresse till att gora nagot annat riktigt heller.
// Amanda
Läser forum, läser mail, kollar dn.se, facebook'ar, bloggar, läser andras bloggar, kollar filmer på youtube, googlar runt lite om det är nåt jag vill kolla upp. Brukar fastna i googlandet och googla efter liknande saker och sånt. Läser på wikipedia.. Kollar hästannonser, fast jag nyss köpt häst.. Och en massa mer saker gör jag.
Spelar också spel, just nu spelar jag Spore och Diablo II, spelar WoW i perioder och liute sånt.
Jo enformig blir det. Har inget intresse riktigt och goggla gör jag bara när det är något jag vill veta men det händer ju inte så ofta. Haha.
Inte mycket för spelandet faktiskt. Var mycket mer förr.