morgonen utan concerta
hejsan, imorse skulle jag få min medicin Concerta men jag glömde den å då på morgonen blev jag sur å fullständigt OMOTIVERAD att gå till jobbet jag ville bara sätta mig nånstans å storböla jag kände mig osäker ska jag gå till jobbet elr ska jag inte så jag sprang till en massa personal å var dessutom asstjurig å va orolig å visste inte vart jag skulle ta vägen sen vid tio i tio så skulle jag äta frukost och DÅ fick jag se min morgon medicin.
Genast tog jag den å sen var jag inte tjurig å se och hpna så jobbade jag hela förmiddagen fast egentligen det e lite onstigt att va utan medicin i två timmar kan göra så mkt:O:O man känner ju direkt att nått e fel å sen när man ska få till fikat ser man medicinen å då förstår man tur att jag såg den annars hade nog dagen blivit förstörd tänk vad en liten tablett kan göra ha en bra dag alla//dcpower
Ja det märks tydligt. jag känner också av det om jag glömmer min medicin och tar den senare.
bara för att jag glömde medicinen fick jag avdrag från jobbet p.g.a att jag velade så mkt fast sånt händer men det är i´nte kul