Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2176 ggr
[dcpower]
0

morgonen utan concerta

hejsan, imorse skulle jag få min medicin Concerta men jag glömde den å då på morgonen blev jag sur å fullständigt OMOTIVERAD att gå till jobbet jag ville bara sätta mig nånstans å storböla jag kände mig osäker ska jag gå till jobbet elr ska jag inte så jag sprang till en massa personal å var dessutom asstjurig å va orolig å visste inte vart jag skulle ta vägen sen vid tio i tio så skulle jag äta frukost och DÅ fick jag se min morgon medicin.

Genast tog jag den å sen var jag inte tjurig å se och hpna så jobbade jag hela förmiddagen fast egentligen det e lite onstigt att va utan medicin i två timmar kan göra så mkt:O:O man känner ju direkt att nått e fel å sen när man ska få till fikat ser man medicinen å då förstår man tur att jag såg den annars hade nog dagen blivit förstörd tänk vad en liten tablett kan göra ha en bra dag alla//dcpower

[YlvaP]
0

Ja det märks tydligt. jag känner också av det om jag glömmer min medicin och tar den senare.

[dcpower]
0

bara för att jag glömde medicinen fick jag avdrag från jobbet p.g.a att jag velade så mkt fast sånt händer men det är i´nte kul