Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 3130 ggr
timmelin
0

Äntligen. äntligen

Nu ska jag till falköping, bräcke och göra min utredning

åker nu på onsdag

ska bli kul ( hoppas jag, är dock lite nervös)

[YlvaP]
0

Grattis och Lycka till.

JohannaEkroth
0

Åh timmelin, vad roligt! Äntligen! Glädjs med dig!Skrattande

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Fiction]
0

Ja, lycka till! Glad *kram*

[Linsenhejhej]
0

Lycka till!

LinaIsabell
0

Lycka till. :)

Zaphix
0

Vad skönt för dig, hoppas det går bra. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

coffee-girl
0

Åh vad bra! Jag lovar, Bräcke är ett jättefint ställe, och de är dessutom duktiga och respektfulla mot dem de tar hand om! Jag var ju där på min utredning för ett tag sedan.

Kram och stort lycka till!

sighni
0

Lycka till!

Svea-
0

LYCKA TILL !!! MASSA KRAMAR !! WWIIEE!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

LenaR
0

Lycka till, timmelin!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Slarvmajan
0

Grattis och lycka till! Berätta sen hur det gick!

timmelin
0

Haha tala om skämt. Men är så urtypiskt att jag skulle råka ut för detta

Jo glad i hågen kommer jag till bräcke diakoni i Falköping, med tåg och resväska på hjul. Jag går från stationen uppför uppför och åter igen uppför ( är verkligen bara uppför till stället för min utredning)

Väl där så går jag fram till receptionen och ska checka in, säger att jag ska vara där vid elva för en neuropsykiatrisk utredning. Men det är då det händer

Jo jag finns inte med, finns ingenstans. Iväg och prata med ssk och det visar sig att jag har fått en kallelse men det finns ingen information om mig mer än förbokningsmötet i Jönköping.

Så det enda dom kan hjälpa mig med är att ge mig en informationsdag om nästa tillfälle, få alla tider. Och så en reseräkning som jag kan lämna till landstinget för min resa.

Så gott folk, åter igen till Falköping den 7 december.

Herregud, gäller att tänka positivt här .  Som tur har jag oftast den förmågan. skrattade bara den här gången och såg att jaha det blir ju utredning i december och så fick jag se falköping vid två tillfällen.

[YlvaP]
0

Nej vilken otur. Tur att du kan tänka positivt om händelsen.

LenaR
0

Nämen… Ja man får vara glad när man kan skratta åt sånt. Önskar dig lycka till i förskott till nästa gång!

Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Svea-
0

pust… jobbigt.. men nu så.. nya tag..

lycka till till nästa ggr!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

zatanica
0

oj, ja låter som mig i ett nötskal, råkar oxå alltid ut för liknande saker. Lycka till och bättre lycka nu då.

sighni
0

Det där låter ju inte klokt. Så positiv hade nog inte jag kunnat vara. Så slarviga får man inte vara.

timmelin
0

haha sighni. man är väl van. och dessutom så mår man ju bäst ändå utav att kunna skratta åt problemen om man inte själv kan lösa dom.

Använder winstons churchills gamla ordspråk; För egen del är jag optimist - det verkar inte vara någon idé att vara något annat SkrattandeFlört

sighni
0

#18 Du har helt rätt!

timmelin
0

Skrattande