Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: läkemedel-behandlingar
Läst 2827 ggr
timmelin
0

Har ni också råkat ut för detta?

Hej undrar om någon mer här inne har råkat ut för detta. Att ni känner er oehört maniska , uppskruvade, stressiga och alltså totalt hyperaktiva

Inuti

Men ni blir liksom sittande och får ingenting gjort.

Äter Concerta idag, och tvivlar på medicinen. Finns bättre medicin för mig tror ni?

Svea-
0

ja du jag kunde ej få ur mig dom orden du har skrivit.. jag kan ej förklara .. men nu har du gjort det åt mig.. tack.. japp jag e väldigt mkt så..

men medicinen hjälper mig ändå..

kan ta tid å hitta rätt dos.. sen kan medicinen hjälpa men ej äähh.. hjälpa mot allt.. mkt är ju sånt man måste lära sig.. tex hur man ska göra när man känner sig så här.. å hur man kommer i gång osv.. å det är jättesvårt .. kan ej det så bra ännu..

äter Concerta och Strattera.. å det är jättebra för mig..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

timmelin
0

Tror du att KBT hjälper? Glad

va skönt att hittat en kompis som känner igen sig . kram

Zaphix
0

Japp, väldigt ofta, Dock så är det mycket bättre nu när jag äter Concerta, kommer igång med saker lättare nu.. Fast å andra sidan sitter jag still mycket mer än förut då jag mest virrade runt hela tiden.

Så numera sitter jag nog still utan att vara rastlös, förut så satt jag still och var rastlös. Fast jag sitter nog still mer nu.. Är mer fysiskt hyper utan Concerta.

Hmm.. Äh. Virriggt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Knaprig
0

jag har ju inte diagnos än men jag känner då så jätte ofta…

Busangardens
0

Jag känner så ofta dock äter inte jag Concerta, har gjort men den medicinen biter inte på mig utan ger mig enbart biverkningar.

Fnyfniken
0

Oja. Någon citeras på följande sätt någonstans:

-Mitt huvud är som en torktumlare.

Torktumlaren står stilla men allt inuti tumlar runt i total oordning, och surrar och dunsar. Sån var jag ofta när jag skulle sova. Tar nu Concerta och somnar som en trött hundvalp.