Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: adhd-add
Läst 5136 ggr
timmelin
0

Vilka mediciner äter ni med adhd?

Hej vilka mediciner äter ni med ADHD, vilka har ni testat. Vilka hjälpte inte mm. och vilka mår ni jäkligt bra utav och hur märks det.

Att jag frågar beror på att jag idag äter Concerta men skulle behöva något som hjälper mig ifrån mitt uppskruvade inre tempo. Det är kaos ibland.

[YlvaP]
0

Äter Concerta och venlafaxin och risperidal. Blir även Ketipinor. Har även bipolär sjukdom.

Zaphix
0

Concerta och Ritalin äter jag för adhd'n. Fungerar bra, är såklart ingen mirakelmedicin, men med hjälp av dom kan jag utföra mirakel! :)

I övrigt äter jag lite smått och gott för annat. Lyrica är en mirakelmedicin för min GAD, grundångesten och det onda i kroppen är borta. Äter Voxra också sedan nåt år tillbaka, jag vet inte om den hjälper. Sedan äter jag en coctail av olika preparat för att somna också.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Svea-
0

Concerta & Strattera på morgonen.Fyller på med en Concerta under dagen.Fyller på med en Ritalin på kvällen.Så ser mitt medzsystem ut---

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

npfejja
0

Har ätiti Concerta och Ritalin men inget av det funkade så bra. Ska nu få testa Strattera och hoppas att det går bättre med den. Äter annan medicin också men den är inte för adhd

Westham
0

Concerta,ritalin,cymbalta,remeron

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar