bokstavsfolk
är det egentligen bara för tjejer den här gruppen?
Nä, absolut inte… Vi har killar här också som hänger. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Texempelt undertecknad.

Tjejerna försöker mobba ut oss få killar, men vi står på oss.

nääää…………. absolut inte………………………!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#3 Fyy, nu var du himla orättvis 
Absolut inte. vi efterfrågar killar i hög grad.
Liksom tjejer 
Nu vet jag inte om ni håller med mig, men egentligen så kan väl inte vårt inre spegla om vi är tjejer eller killar. Alltså finns ju tjejer som är mer som stereotypen av en kille och tvärtom.
Här är alla välkommna både killar och tjejer, homosexuella, svenskar och invandrare och marsianer från rymden.
Så välkommen nu. Kanske beror det på att vi tjejer har lättare för att skriva ner hur vi mår när vi mår skit och så.
Men den här sidan är toppen, oavsett om du är deppig, förbannad, lyrisk och himla glad.
ok bra
Passar på att säga välkommen.

Hatmejlen haglar. Tjejerna kastar ur sig sarkastiska och sexistiska kommentarer om vartannat. Jag och Varulv har tvingats till att ringa till Mansjouren då "Tassy" hotade med att trycka ner hundbajs i våra brevlådor.
#9 ok?

#10 Jag skojade bara.
#11 aha. förstod inte riktigt. sorry.
Tur att ni klarade upp detdär, annars hade jag blivit rejält förbannad! 
Skämt åsido, så tycks det vara högt i tak här, och det uppskattar åtminstone jag.
Apropå könsroller, så tror jag att de är rättså speciella inom såväl ADHD- som AS-sektorn. I synnerhet ni kvinns känns som ett "snäpp" närmare nt-manlig-hållet; och vi män förmodligen ett snäpp ännu längre bort (så nördar/töntar vi må framstå i den ytliga dagern…). Och som AS-man så uppskattar jag er enormt, ni AS- och ADHD-kvinnor. Ni är på något sätt mera verkliga kvinnor än de andra… (tror jag, åtminstone…)
haha, tur att vi lite mogna kvinns iallafall biologiskt är här för att hålla reda på er som är yngre 
#15 Äh-m! Vet inte hur gammal du är, timmelin, men jag är faktiskt ganska gammal…

Hihi!
Goa ni är allihopa! 
Underbara är ni hela bunten 
Puss på er, ni oemotståndliga! 

Åh är det pusskalas? *flyr genom dörren* Kan ni inte ha chokladkalas istälet?
#20 jo jag är gääärna med på chokladkalas.
*springer till frysen och hämtar en kladdkaka*
sa någon choklad?
*joinar med en burk B&J new york super fudge chunk*
Åhh-h! Vad går välan upp mot choklad!!!??!

Chokladfontänen kommer in! Bara att doppa och smaska. Ni har väl förkläde och haklapp?
jag med jag med vill va med. hihi 
valulv 
vi kanske skulle göra en presentation av åldern i en tråd. 

#26 Ja! Bra ide! 

Den som hittar HobNob's med mörk choklad kommer vara min hjälte i flera månader! På tal om choklad alltså.
#26 Jag tror att Tassy redan har fixat till den… 
retsticka är du!