Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 4480 ggr
Busangardens
0

Fördommar med Hat

Dem finns många. Men just nu har min gladhet försvunnit till djupet och Bokstavsfolk faller i värde, dock inte ni aktiva här inne.

Hatar denna börda jag har inom mig och minnena samt det jag dagligen får ta. Tänker inte gå in på vad det är såhär öppet (vill man veta så skriv PM), endel vet dock redan.

Jag är inte tillåten att vara jag.
Var tvungen att skriva hur jag kände.

LenaR
0

Du är tillåten att vara du. Låt ingen få dig att tro annat!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

tommy999
0

Det är dessutom du som bestämmer vilka delar av dig som är du, och vilka som inte är det, om du vill.

timmelin
0

Herregud du har verkligen rätt att vara den du är.

Ingen annan kan bestämma något sådant, folk kan tycka både det ena och det andra.

Men genom att vara den du är så är du stark, modig, och kommer att gå långt.

Karmatarerskanise
0

Håller med ovanstående skribenter.

[Varulv]
0

Men kära du. Här inne så är det ju meningen att var och en ska få ha en fristad, och verkligen få vara sig själv. Och alla är lyhörda för varandras glädjeämnen, bekymmer, frågor, funderingar, tankar, känslor…Kyss

Busangardens
0

#5 Om ändå alla höll sig till det.

Busangardens
0

Jag önskar jag hade en ctrl+alt+delete knapp kopplat till mitt minne så alla minnen kan försvinna. Ännu hellre önskar jag att olika personer kunde sluta "tortera" mig.

Kanske är luddigt det jag pratar om men endel vet i alla fall. Kan inte skriva allt jag menar för då får jag höra vilket jag säkert får pga detta nu också. Det är verkligheten tyvärr.

timmelin
0

fattar jag rätt, finns det folk i detta fokus som skriver taskiga saker till dig? Skrikandes

Busangardens
0

#8 Du fatta korrekt men också de som gör värre än så.

timmelin
0

då går vi samman och går på dom bara, fy sådant får inte hända här.

nu kommer kämparglöden fram, vi måste kämpa för varandra. Skrikandes

timmelin
0

Allvarligt, du får väl hänga ut dom om dom inte slutar. bruka ju inte vara så positivt att alla vet vilka dom är.

dessutom så är dom säkert bara avundsjuka. Glad

Busangardens
0

#11 Skickade ett PM till dig.

timmelin
0

fattar. kram

[Varulv]
0

Hoppas bara att det inte är någon av oss mera frekventa skribenter härinne som har missfirmat dig…! Förvånad

[Tassy]
0

#14 Du kan vara lugn varulv, det är ingen utav oss godingar Glad

timmelin
0

Nä vi är bara goa och snälla och då och då kanske vi dampar, iallafall vi med ADHD, men utan att vara elaka.

kram Glad

[Varulv]
0

Hej #15 och #16! Tack för eran bedyran! - ni två bland de främsta utav godingar härinne! Kram på er!

GladKyssGlad

P.S. Och er adehådingar kan jag tackla rättså bra faktiskt. Er rättframhet har jag lärt mig uppskatta genom åren, så ni har all min respekt och tillgivenhet! D.S.

[Tassy]
0

Kram Varulv Glad

timmelin
0

Haha ja och du är också helt underbar varulv.  Visst passar aspisar och adhdare bra ihop. Kyss

[Tassy]
0

#1 Det är lite som yin och yang tycker jag, varandras motpoler man klaffar ändå bra ihop mot alla odds.

timmelin
0

Ja som en god fruktsallad. Eller som vinet till köttet. FlörtSkrattande

[Varulv]
0

Eller som ler och långhalm…

Skrattande

timmelin
0

va visst hungrig när jag skrev, kan jag se idag. tänkte visst bara på mat. Skrattande

[Varulv]
0

Det är inte fy skam med mat. Ganska viktigt, faktiskt! I synnerhet en köttbit och ett glas rött… FlörtTungan uteSkrattande Med en fruktsallad efteråt… Det tackar man oftast inte nej till!