Utredning imorgon
Hej är både förväntansfull, nyfiken och lite nervös inför utredningen som starta imorgon
Slog mig en knasig tanke, kan man maniupulera frågorna? alltså om man skulle kunna göra det omedvetet. knäpp tanke va?
Frågorna jo, men inte testen. 
Men jag tror det märks i grund och botten ändå med deras erfarenhet. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Jag tror nog Hanna har rätt i det hon skriver 
gott att höra, har ni också haft så knasiga tankar om att man kanske skulle kunna manipulera ? 

alltså omedvetet
#3 Nej, inte vad jag kan komma på i varje fall
Jag tror de flesta frågorna är för smart ställda - just för att manipuleringsmöjligheten ska kunna uteslutas - och kanske genomskådas?
I så fall får man säkert diagnosen "manipulativ" vilket åtminstone jag tror kan utesluta AS.
Fast det är ju sant, att en stor del av diagnosen bygger på ens egna självuppfattningar, så där kan man säkert "läsa in" en del och sedan fabulera. Men - vad skulle syftet vara med det? Kanske att man så väldigt gärna vill ha just den diagnosen som man försöker manipulera fram? Kan vara så, givetvis; men egentligen: om man inte faktiskt tror att man har en diagnos, varför då "spela" (eller försöka förstärka) den diagnosen? Det ser i alla fall inte jag någon mening i.
Vad är det du tänker på Timmelin, att du skulle överdriva dina symptom på ADHD för att få diagnos, eller att du skulle dölja dem, vilket jag antar att du lärt dig rätt bra vid det här laget?
I vilket fall, jag har hört att de har tester man inte kan manipulera på något sätt. Så du behöver nog inte oroa dig!
Lycka till!!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Tja, man kan nog som BusHanna skriver manipulera några av frågorna, genom att över-/underdriva svaren om man absolut inte vill, alternativt jättegärna vill, ha diagnos. De flesta av oss vet ju hur en person med ADHD förväntas fungera så…
Men knappast testerna. Och tastkurvan sägs vara typisk om man har ADHD. Så du behöver inte vara orolig, de kommer med stor säkerhet att ge dig rätt diagnos!
Lycka till!
Hej hittade en dator på musseberg i väntan på kvällsmaten och i väntan på att gå till relaxen
Hela dagen har jag vänt på klossar, kollat på bilder, testat minne mm mm
fortsättning följer imorgon
är bra här, jobbigt men roligt.
ha det gott alla kompisar
Spännande timmelin. Du får rapportera mer efter hand