Det mest avkopplande?
Vad är det mest avkopplande för er?
massage tror jag, både på kroppen och på huvudet

Att sitta och titta ut över vatten, t.ex. en havsvik eller en sjö. Däremot inte det "stora havet" som t.ex. när man åker färja. Då blir jag rädd istället.
Jag älskar att vara ute på sjön eller havet. Då njuter jag verkligen. Åh att sitta på en båt och höra hur vattnet kluckar. Det är så ljuvligt skönt
Lyssna på en ljudbok och få vara ensam

vet inte
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
En ridtur i skogen med hästen.
Eller att komma hem ifrån något jobbigt och lägga sig i sängen med hunden i famnen.
massage. spa
För min del är det hästar och havet.

Alla minderåriga och känsliga får blunda nu….. Sex. ;)
haha, med rätt person hoppas jag 
älskar att meditera också.
har behovet av lugn kontra massor med spännande saker, då mår jag toppen
#9 word =D haha
Kroppskontakt! <3
(Med rätt person, givetvis. Avskyr när folk petar på mig utan att jag har gett mitt medgivande till det.)
alkohol
Jag måste hålla med Knaprig i inlägg #13 också: Alkohol.
Jag dricker egentligen ganska sällan och har aldrig någonsin druckit oftare än en gång varannan vecka (som mest). Men, i mitt tycke, är det ett av de bästa sätten att slappna av. Inget jag rekommenderar, dock.
nä inte för vardagsavslappning antar jag. men funkar skitbra för mig. sover bättre, blir lugnare, mindre ångest och problem, vaknar piggare och oftast inte speciellt bakis. men en gång i veckan blir det väl max.

En iller som tar sig tid att sova på mattes mage framför tvn.
o va mysigt med en iller. skulle jag också vilja ha 
ja kroppskontakt och kramar av rätt person, är jätteviktigt är som fiction totalt allergisk om man får det utav någon man inte vill. hjälp.
annars njuuut

Jag får nog lägga till kroppskontakt som några redan har sagt. Det tänker jag oftast inte ens på som avkopplande aktivitet, eftersom det så sällan händer med nån där jag kan slappna av ordentligt. Men kan jag det så är jag fullkomligt såld på kramar och mys!
Ja, djur får jag nog lov att säga. Min hund är otroligt avkopplande.
Jag skulle vilja uppnå en fullkomlig gemenskap med något slags djur som inte är människa. Men jag känner inte det djuret i sinnevgärlden, tyvärr…
har svårt för "alldeles för lugna/avkopplande" saker.. brukar resultera i total tristess eller att ja somnar :P
Men något som jag ääälskar och slappnar av av är när min sambo läser eller sjunger för mig :D

Ligga under bolltäcket. och att skapa men inte samtidigt ;-)
* ~* Ha en bra dag *~*