Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedia
Läst 3087 ggr
timmelin
0

ung och bortskämd

kollade på tv in programmet ung och bortskämd och fick en känsla av att många av ungdomarna har säkerligen bokstavskombinationer av olika slag. dock inte dom som är kvar för dom tycker jag bara är lata Skrattande

Zaphix
0

Gillar det programmet, det gör så att jag inte känner att jag är så bortskämd som jag emellanåt tycker jag är. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

timmelin
0

ja jag gillar det också. Vilka favoriter har du haft?

jag gillade ellinor, killarna ( även om jean-pierre, blev lite för mycket tjatig på ellinor)

tjejer jag inte gillar så är det paulina och carolina.

tror inte dom glömmer saker, men jag vet inte. har ju själv haft en tendens att inte fatta sociala koder med att om alla städar ska jag också göra det, inte måla naglarna. Tungan ute

Zaphix
0

Klart Paulina och Jean-Pierre!

Paulina verkar så framåt och social, tror faktiskt att hon är riktigt rolig att umgås med, även om hon verkar bossig.
Jean-Pierre är en sån typ av person jag gillar att prata med, rolig och framåt, även fast han säkert kan vara lite lömsk.

Fast jag tycker föräldrarna är roligast, sjukt snälla och sjukt utnyttjade. Nån som åkte sex+sex mil varje dag för att ge sitt barn matlådor, nåt liknande iaf. Är så absurt, de har verkligen skapat små monster. :)

Min och Dackes blogg

Perceptionjavisst
0

Jag tycker att Paulinas pappa är så tafatt : ) Allt Paulina gör är bra. Han ger ingen negativ kritik till henne någonsin : ) Först trodde jag att han var pappa till Jerry (hette han så?) för de är båda rödhåriga.

Zaphix
0

Han är lite hönsad av sin dotter. :)

Min och Dackes blogg

Perceptionjavisst
0

Paralyserad skulle jag sträcka mig till : ) 
Själv förstod jag inte varför Jean-Pierre fick åka hem. Han är så postiv. Hade absolut kunnat hänga med honom.

timmelin
0

han behandlar paulina som en två åring

jan pierre är jättego ju. enda felet han gjorde var att han var så tjatig på ellinor

mammorna är jättebra i programmet, dom som är kvar inklusive lorenzos. men olga, marielles och dom är såå mesiga

min dotter älskar programmet, vilket är kanonbra. hon har blivit så hjälpsam hemma. kom väl på att hon var bortskämd. jag var nog som olga, elle paulina som barn.

men med en förälder som dom jag tycker om

såg ni inte hur carolinas pappa glodde på paulinas pappa? tala om blickar

verkade nästan som om paulinas pappa skulle få stryk om han tog bort carlolina Skrattande