Jag städade lite i din tråd, timmelin. Nu ligger länken till hjärtat uppe i det inledande inlägget. :)
tack fiction. ja blev för snabbt, hann inte med att registrera länken. tack

Beställt och klart. Perfekt julklapp till mig själv!
gott hanna, jag ska också beställa till mig själv om det blir några pengar över efter julklapparna till tonåringarna. 
Suck, man blir ju avundsjuk 
Det är inte helt omöjligt att det är jag som har packat ned era smycken. Fick en massa tid över på praktiken förut (hade skrivit klart mina artiklar) och då hjälpte jag till med att packa ned dessa hjärtsmycken i sina behållare. 

#7 Hur stora är dom? Ungefär? Tack för nedpackningen förresten=p
#8 Hehe, varsågod. 
Oj, jag som är så dålig på att bedöma avstånd och sånt… Vet inte vad jag skall jämföra med.
Det är ganska stort iaf, tycker jag. Vet ju inte hur långa fingrar du har (mina är ganska "normala", skulle jag tro), men jag når knappt runt hjärtat om jag sätter ihop tumme och pekfinger så att de bildar en ring.
som en femkrona ungefär?
#10 Nej, större än så.
Större än en femkrona, men mindre än en pokermark. Om det säger er nånting… Vet att jag är usel på detta, men jag försöker!

Då har jag ett hum, på ett ungefär=)
jätte vackert!
vet ni om några pengar går till attention eller likande ändamål?
kan man köpa de i affärer?
funderar på att använda mina sista kronor till ett sånt smycke
Anna och taxen Max
#15 Eftersom Attention har köpt in dessa smycken från Pilgrim, kommer pengarna att gå till deras verksamhet, ja. Jag borde veta, eftersom jag har praktiserat där. 
Har ingen aning om man kan köpa hjärtat i butik. Vet dock att deras förra smycke såldes i enstaka smyckesbutiker som hade märket Pilgrim - åtminstone här i Sthlm. Men då gick inte pengarna till Attention, utan till butiken som sålde smycket.
Förtydligar: Vill du sponsra Attentions verksamhet, bör du således köpa smycket från deras hemsida.
Fiction, är det lika vackert i verkligheten som på bild.

jjaa.. det e fint…men jag vill ha ett eget smycke…för jag e jag och jagär unik å ett stort hjärta jag har men det e så mkt mer jag inom mig har… ett eget smycke jag nån gång ska ha å liksom jag ska det stå för så mkt mer än bara mitt stora hjärta…
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#17 Svårt att svara på den frågan, eftersom tycke och smak är ngt individuellt.
Nåja, det är ett fint smycke iaf. Tänker dock inte köpa det själv, eftersom jag redan har två olika halssmycken med just hjärtan.

Mitt kom på posten igår så det gick ju snabbt och bra =)
Men jag fick ingen faktura med i paketet? Den kanske kommer på posten senare?
#20 Ja, jag har för mig att det är så de gör.
Har beställt.Mycket vackert smycke men fanns ett annat ochså som var väldigt fint.Tack för tipset,blev julklapp här med:)