gratis adhd "kurs/självhjälp"
Här är en länk till ett 9 veckors gratis program/kurs om DAHD i form av e-brev…läs mer… är det nån som testat och vill berätta mer?? Har just anmält mig men vet inget….
Jag anmälde mig genast! Tack för länken!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
o skitbra
genast på mycket bättre humör
anmälde mig jag med
tack tack tack :)
Också anmält mig, får se vad det är för nåt, websidan deras ger jag dock inte mycket för.. Kändes underlig.

#3 Jag håller med. Sajten gör mig rastlös, och lite frustrerad för att den inte "når fram till slutet" på en bra stund…
Vi får se vad det är för nåt, men min erfarenhet av gratis nätkurser är att man oftast behöver köpa nåt när kursen är slut för att ha full nytta av det man har lärt sig.
Tänkte anmäla mig… men det står "fel vid registrering" ;S
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Ni som anmälde er, har ni kommit igång med programmet?
Jag har fått e-post där det står "tryck på knappen här nedanför", men någon knapp hittar jag inte.
Är det värt att göra ett nytt försök?
o fick första gången, men har inte fått senare
var bara den där andningsövningen
har ni fått fler?
Har inte fått nåt mail alls.

Jag har fått flera , dock inte på rätt dagar?! Det är intressanta tenkar och metoder tycker jag hoppas ni får mailen snart
ja det hoppas jag också. fattar inte varför dom inte dyker upp igen.
NU! har jag fått fram knappen (fick läsa brevet i html) och kommit igång. Det var flera dagar på en gång som jag fick gå igenom, så det blev lite för långt, men det verkar bra. Enkla tips som jag bara hoppas att de fungerar.
Störst förhoppningar har jag för framåtlänkningen, som jag tror de kallade det. Att man planerar i tanken, "efter lunch ska jag gå en promenad", och då blir det mycket lättare att faktiskt komma sig för att gå en promenad efter lunch.
Faktiskt använder jag den metoden ibland, har gjort det länge på olika områden. Som när jag ska hålla en kurs, då säger jag till mig själv vad jag vill att alla ska lära sig, vad jag vill att de ska få ut av kursen m.m. Jag har haft mina egna (flummiga) teorier om varför det fungerar, men huvudsaken är att - det fungerar!
Deras pigga-på-dig-metod ska jag också pröva.
Låter hoppingivande alltihop tycker jag! 

Jag fick de två första mailen med länkar till kurslektionerna, men sedan har jag inte fått fler… Undrar varför? 

testade pigga upp medoden och tyckte att det faktiskt piggade upp för stunden…. det svåra är motivationen till att pigga upp, kan va segt att bara resa sig och tex hoppa runt…för mig i alla fall!:-)
#14 Samma här… Jag gjorde det inte ens………. HAHHAQA
haha, gissa om jag fick mig ett gott skratt
hade ju visst fått övningarna, men dom låg under skräppost.
vet inte varför, men så var det.

Anmält mej, ska bli spännande att se vad detta kan leda till!
Tack för tipset!

Oh, jag anmalde mig ocksa! spannande!
// Amanda
@Emaljoh
Det kan vara så att du använt tex google chrome, som jag förstod det så stöder inte programmet(eller vice versa) den browsern. jag hade också problem &bytte browser till IE &då gick det utan problem. Vid första lektionen glömde jag dock av det där&öppna i chrome&det fungerade. Vet inte om du fått rätt på det, möjligen kommer någon annan &har samma problem&får hjälp av mitt inlägg i så fall :o)
#19 Ja, jag körde det i IE.. Problemet är att jag kopplade programmet till en mejl jag inte använder , så glömemr bort programmt, hehehehe