Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etiketttips-goda-råd
Läst 5558 ggr
Svea-
0

MKT BRA TIPS!

MKT BRA TIPS. SPRID DETTA! KRAM!

BOSSE

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Lunar
0

Tack Svea

Svea-
0

# Lunar vassegoo… hittar man nått bra är det bara att tipsa på och be så många som möjligt att sprida det vidare.

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Karmatarerskanise
0

Vad är det för ngt?

pia63
0

Bra tips ! ….

och nu ska jag vara negativ - också

Om man nu inte har bredbandsuppkoppling, webcam o micronfon osv ? Inte sjutton kan jag ut och handla för flera massa hundra .. de pengarna har inte jag iaf 

Och jag har en gammal skruttdator med mobilt bredband bara

Nä… vet, låter inget glatt, men jag kan inte uppbåda något sådant idag *f´låt*

Gråter

Karmatarerskanise
0

Tips på VAD?

pia63
0

Hera :   Klicka på BOSSE som står i blå text ;)

Karmatarerskanise
0

Anledningen till att jag frågar är att jag inte kan öppna länken. Alltså vill jag veta vad tipset är.

LenaR
0

Bosse beskriver sig själva som ett råd-, stöd- och kunskapscenter. Sveas tips handlar om grupper som möts på nätet.

Jag saxar lite ur texten.

På bokade tider möts vi på internet i enskilda rum med delad arbetsyta. Rummet/mötesplatsen ska ha video, röst- och textkommunikation där du och konsulenten kan prata ostört. Vi kommer att kunna arbeta tillsammans med dina ansökningar/överklagningar för att du ska få den hjälp du behöver. Vi kan söka information tillsammans via internet, fylla i blanketter mm. Vi kan även skicka dokument och andra handlingar inom vårt gemensamma rum. All kommunikation ska ske med hög säkerhet liknande den banker har på internet.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Karmatarerskanise
0

TACK LenaR Glad

LenaR
0

Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.