Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 2800 ggr
LinaIsabell
0

Hur lång tid efter utredning?

Jag gjorde min utredning 14-15 december, och de skulle höra av sig efter julledigheten igen för att jag skulle få eventuell diagnos samt ha ett möte om testerna och resultaten och så vidare. 

Hur lång tid brukar det ta att sammanställa resultaten? Jag vill ju veta nu. ;P

HannaM
0

Kommer inte riktigt ihåg men det var inte så fasligt länge, inte mer än två tre veckor tror jag.

Svea-
0

Cirka en månad … sen fick jag veta… kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Zaphix
0

Ett par dagar, max. en vecka tog det.

Ibland får jag känslan av att npf-teamet i mitt landstiung inte har så många patienter. Allt går jättesnabbt och jag har aldrig sett nån annan patient där på de två åren jag varit där., och då var jag förut där minst en gång i veckan av olika orsaker.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
0

Jag fick vänta 3 månader. :(

[Varulv]
0

Min utredning bestod av en agenda, en tidplan. Det sista mötet i etapp ett var öronmärkt för tillkännagivande av diagnosen. Så därför visste jag i förväg vilken dag som jag skulle få reda på min diagnos. Detta var bra av flera skäl. Det främsta var nog, att jag fick god tid på mig att ställa in mig mentalt på kungörelsen i fråga. - Förmodligen proffsigt planerat av npf-teamet. ObestämdKyss

[YlvaP]
0

Jag viste också vilken dag jag skulle få mitt tillkännagivande men det var ändå 3 månader.