Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 4696 ggr
Blomkrukan
0

Jaha.. hmm.. hej!

Vad intressant! Hittade nyss den här sidan : )

En liten presentation kanske:

Är en ensam tös i en "ny" stad. Vill gärna ha någon vän…

Heter Linda, är 29 år, bor i Falun sedan ca 1 år tillbaka. Tillsammans med mig bor mina älskade marsvin Molly och Polly som jag spenderar mycket tid tillsammans med!

Har det senaste halvåret lyckats kravla mig upp ur en djup depression. På något sätt fick jag påbörjade en neuropsykologisk utredning. Resultaten tyder på Aspergers men ytterligare test krävs för att få en diagnos vilket jag väntar på.

coffee-girl
0

Välkommen hit Linda! Tyvärr bor jag inte nära dig, men jag hoppas nån annan gör det! Glad

Lycka till med dina fortsatta tester!
*Kram*

HannaM
0

Hej och varmt varmt välkommen till oss härinne. Jag hoppas du ska kunna trivas och känna dig hemma bland oss.

Själv heter jag Hanna är 24 år, utredd för och diagnosticerad med ADHD och har en radda andra psykproblem för tillfället men jobbar på det. Har både en och annan som petar på mig och tycker jag borde begära aspergerutredning också men jag vågar inte. Bor med fyra illrar och en äkta make i stockholm men vill härifrån.

[Tassy]
0

Varmt välkommen!

Jag bor tyvärr inte heller i närheten.

[YlvaP]
0

Välkommen hit. Bor inte ens i Sverige. Har ADHD och bipolär sjukdom och fick det som vuxen.

Musiken
0

Asch, och jag som ar bosatt i England nu! Bodde i Avesta tidigare :)

MoaL
0

Hej och välkommen hit! :)
Jag måste bara säga att jag också har två marsvinshonor, systrar, som heter Molly och Polly. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Blomkrukan
0

Tack allihop : )

#6 Ååhh!! Vad gulligt : ) Mina är inte systrar. Molly är slät och Polly är en virvel.

Lunar
0

Hej och välkommen hit. Är säker på du kommer trivas här.Hoppas du hittar någon i närheten.Lycka till med din testGlad

Svea-
0

varmt välkommen…bor i sthlm.. tyvärr… har åsso marsvin…kram på dig å mys-grisarna

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[aspie]
0

Hjärtligt välkommen säger jag oxå. Jag har inga marsvin nu men har haft. Nu har jag två hundar. Jag har Aspergers och ADHD samt en del psykiska besvär

Blomkrukan
0

#8 Tack!

#9 Tack! Marsvin är underbara!

#10 Tack! Jag har växt upp med hundar. Skulle vilja ha en strävhårig tax, dom är så underbart söta : ) Vilken sorts hund har du?

GladGladGlad

sighni
0

Välkommen säger jag också! Jag bor inte heller i närheten tyvärr. Jag har hundar och katter men har haft marsvin och kaniner och undulater…..

[aspie]
0

#11 Jag har haft en tax som hade strävhåriga föräldrar men han fick längre lockig päls. Han var en av de goaste hundar jag haft.

Nu har jag två Tibetanska spaniels som jag älskar över allt annat förutom min dotterFlört

Spacegirl31
0

Vilka underbart fina marsvin du har :-)

Välkommen hit!

* ~* Ha en bra dag *~*

Blomkrukan
0

#12 Tack! Djur är så underbara. Bara dom får mat, vatten och kärlek så ger dom så mycket tillbaka!

#13 Tycker taxar ser så gulliga ut när dom springer : )

#14 Tack! Mina grisar hälsar också tack! Dom är det underbaraste som finns. Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår, jag sköter alltid om dom vilket jag känner mig rätt stolt över : )

sighni
0

#15 Ja djur ger så oerhört mycket tillbaks bara genom att finnas till. Ja det är ju viktigt att man kan ta hand om dem på rätt sätt.