idag är det deppdag
hej idag är jag knäpp igen.
sorry
men funderade nu skarpt på om det är flera här inne som inte kan med mig.
måste fråga för att undra äter upp mig inifrån.
ha det gott alla ni
Men oj då det låter inge bra. Hoppas du repar dig och du får gärna skriva här inne.
"men funderade nu skarpt på om det är flera här inne som inte kan med mig."
Nämen vart har du fått det ifrån? Jag kan väl bara svara för mig själv men jag tycker du är en toppenperson så långt jag kan avgöra
En riktig ADHDare med det klassiska stora hjärtat som kämpar och sliter i denna tuffa värld.
Stor bamsekram!
Hoppas du finner lite ny styrka snart så att du kan se klart igen, och se hurpass omtyckt du är här ibland oss 
Som inte kan med dig? Hur menar du nu?
Jag vill iaf att du ska må bättre, jag gillar dig och vill att du ska må bra. Men deppdagar kan ge en perspektiv på saker, och framförallt göra så att de bara dagarna känns extra bra! :)
Jag hoppas att du mår bättre och när det kommer till att kunna med dig så kan jag med dig lika väl som du kan med mig :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Det låter inte bra att du tror ingen kan med dig. Jag brukar också tänka så. Det är jobbigt och helt fel. Det är klart att vi kan och vill att du ska vara med här. Om du tänker efter har du fått några signaler på att någon inte vill ha dig med? Jag hoppas och tror inte det. Du är en given medlem på Bokstavsfolk i fokus. Jag hoppas du mår bättre nu.

Jag har inte varit här inne så länge, men måste hålla med sighi, du är en given medlem här. Jag gillar dig också 
Ha det gott du också, hoppas det känns bättre snart.

Jag känner igen mig i såna tankar. Men jag lovar att jag absolut tycker att du är en bra person!
*kramar om ordetligt*
o nu känns det bätte, tala om damptänkande
men era ord är underbara.
nu ska jag ta tag i livet igen
kramizzar
Vad bra det låter. :D
Ja välkommen tillbaka till livet, timmelin! Här är du omtyckt av åtminstone mej - förutom av alla de andra, som just deklarerat dig sin tillgivenhet. 
Jag sällar mig till kören då, även om du har återhämtat dig från din svacka. Klart du är omtyckt timmelin, som är så snäll och hjälpsam jämt?
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Timmelin,utan att ha sett dig vet jag att du e fin.Utan att ha sett dig vet jag att du e vacker.Utan att känna dig mer än genom datan vet jag vem du är,hur du är och varför du är…Du är timmelin,så vacker och så himla fin,du är timmelin som vill ge och ge och göra världen mjuk,go,vacker och fin,för alla levande ting,ingen ska känna sig utanför och ingen ska ensam vara…Utan att ha sett dig timmelin vet jag att du är vacker,snäll,go å fin… Att du vill alla så väl,att ditt hjärta är så varmt,att du verkligen vill alla så väl…
behöver jag förklara mer?…Timmelin du är så vacker,så go,så snäll,så fin,på alla sätt å vis…
kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Jag skriver kanske inte så mycket här, men läser istället, och ditt namn är välkänt i mina ögon. :) Men bara positivt. Du verkar vara en smart, omtänksam och trevlig person.
Men jag förstår hur dina tankar vandrar. Jag känner igen mig såå väl! Vissa dagar undrar jag om mina katter är de enda som står ut med mig och tycker att jag iaf någotlunda skaplig.
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Man brukar ju säga att man inte ska väcka det lejon som sover, men i detta fall tror jag att det faktiskt är precis tvärtom. Vakna nu tjejen, dags att hitta lite mera "go!" igen. 
Tjejen? Nu måste jag ha missuppfattat men jag trodde Timmelin var en man. Sorry för det.
Vi tycker visst att vi orkar med dig. Du har fört bra diskusioner och kommer med bra information.
Jag har då förstått timmelin som en mamma? 
Ja det kan vara så och jag ha fel. 
Timmelin, du är mycket omtyckt av mig och flera, men jag förstår ändå dina tankar för jag känner ofta att folk (även här inne) inte kan med mig.
Kram till en go tjej och det är DU timmelin 
#18 Jodå, aspie, folk härinne kan visst med dig, du som är så snäll och rar! Vem skulle kunna ha något agg emot dig! så säg?
Tänk, det finns bufflar i världen som bara tar för sig och tar för sig, och aldrig skäms de för det en endaste sekund. Och så finns sådana hypertrevliga goda individer som exempelvis timmelin och aspie, som får för sig sådana orimligheter som att andra inte gillar dem…

#19 Tänk, det finns bufflar i världen som bara tar för sig och tar för sig, och aldrig skäms de för det en endaste sekund. Och så finns sådana hypertrevliga goda individer som exempelvis timmelin och aspie, som får för sig sådana orimligheter som att andra inte gillar dem…
Hör hör!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
#19 Väl talat! Klok som en bok som vanligt Varulv 
#19 Tack Varulv för ännu fler fina ord. Ska lägga dem på minnet- KRAM
#20, 21, 22 Tack tjejer! Ni är genomgoda och hur trevliga som helst var och en av er alla tre! 

# -"kramar om"- #
Kram!
Skulle villja träffa er alla här inne för det känns som vi skulle ha massa skoj ihopp, ni verkar vara så sköna och goa hela högen. Här känner man sig hema och som en i gänget. Ingen tokstolle som är helt utanför och inte fattar något.
Kram på er
o tack ännu en gång
haha, så du trodde jag var en man :). gör ingenting. 
ännu en gång aspie, skönt att du är tillbaks.
tack till er alla.