sköna appar.
Hej. Nu har jag hittat jättebra appar.
både roliga, kluriga, nyttiga mm till min iphone.
jag hittar radiokanaler med keltisk musik och andra med musik från många olika hörn i världen
Min iphone gör min värld, roligare
men också betydligt bättre med roliga hjälpmedel för mitt humör, mina impulser mm

berätta / förklara mera… har frågat ungarna men dom orkar ej förklara eller kan inte så mkt säger dom.
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
har du en iphone
berätta för mig vad du är ute efter. tex ikväll kan jag rekommendera följande appar
har bara gratisappar ännu
dessa är bra
koka ihop - där har du handlarlista och massor med recept, som uppdateras hela tiden
app shopper - här hittar du massor med roliga saker hela tiden, du kan söka på dina intressen
naturligtvis app store också - den fungerar på samma
alecta har en bra som påminner dig om saker du ska sluta med eller börja med som tex, sluta äta godis, röka, börja träna, fixa räkningar mm
sf bio och hemmakväll. dom är roliga att ha
tv dags en tidning som visar vad som är på tv, och där du kan lägga in påminnelser på saker du vill se
a celtic sojour en radiokanal ifrån boston som bara spelar keltisk musik
Sveriges radio play
vinyl 107 - gamla godingar du vet lokalkanalen från stockholm
shazam eller sound hound visar trycker du på när du glömt bort en låt som du funderar på vad den heter och vips har du svaret
primo visar dig vad du ställde bilen eller cyklen du trycker på den när du går iväg och sedan hjälper gps dig att hitta tillbaks till den
läkemedel är fass på nätet
4 steps ett tankespel, liksom paper toss
eay app free där tränar du dig i att komma ihåg nummer den är kul
mc navigator visar dig till macdolnads :)
shape upp den är bra den hjälper dig med Träning och vikt
tuch pets cat är kul ( lite barnslig men den är bra då vi behöver lugna oss ) :)
vill du har mera så fixar jag det, nu sa min till mig att jag ska upp och titta på minuten :)
kram på dig svea
Jag vill ha en iPhone men får ingen av mannen. 
hej ylva.
jag fick överta min sons när han ville ha en 4
tror aldrig jag har köpt en ny mobil utan bara övertagit, men denna gång blev jag jätteglad.
har du inga ungar som vill uppgradera sig
inom mobilträsket 
Haha jo det har jag men inte så gamla ungar som har nytta av mobiler.