Blommor :S
Hej. Maskrosbarn har ni ju hört talas om eller hur. det är ju barn som klarar sig riktigt duktigt i tuffa miljöer
Förgätmigejbarn är barn som är jättesköra och lätt bryts av men som ändå klarar sig
och vallmobarn är barn som tappar livsgnistan tolalt
Nu till mitt tänkande. Hur tror ni att folk med NPF är.
Själv så tror jag att ADHD barn lättare är maskrosbarn. Aspergerbarn lättare förgätmigejbarn
och dom som blir vallmobarn är dom med biopolära syndrom. Vad anser och tror ni ?

Jag har ADHD, de sa vid utredningen samtidigt att jag "absolut inte är AS". Jag är maskrosbarn, och har klarat mig hyfsat förutom att jag gick i väggen för några år sedan och inte har fått nytt jobb efter att jag avbröt Högskoleutbildningen. Det har inte berott på att jag inte orkar/kan jobba, snarare har jag inte fått några jobb eftersom jag saknar färska meriter.
Jag är nog ett vallmobarn. I såna fall.
Är det?,jag trodde det va barn till föräldrar som har någon bippopulär..
kan vara både och. i mitt tänkande. har man biopulär så kan det bero på att man har haft en sådan bakgrund som gör en till ett vallmobarn
alla blommor är vackra, maskorosor på en sommaräng lyser gult och vackert. förgätmigejen är underbar och vallmon är likaså.
det betyder väl att vi är vackra 
jag menar alltså inte att man är olika blommor utan att man utvecklas olika beroende på om man har haft en tuff bakgrund.
Jaha
Så klart vi är vackra

Maskrosbarn / Förgetmigej barn blir det för min del då
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.