Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 4340 ggr
Knaprig
0

kan man ta bort sitt account?

från iFokus osv alltså

Blomkrukan
0

Borde man väl kunna, på nåt sätt.

LenaR
0

Gå in på support och fråga. Jag tror man kan ta bort det någonstans under administrationen av sitt konto.

Tänker du lämna oss?

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Knaprig
0

tänkte det, nu inte säker men hittade inte vart man gjorde det förut. saker går inte riktigt bra. måste tänka lite mer

LenaR
0

Ta en paus härifrån så länge. Det måste jag också göra ibland. Allt ordnar sig!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[YlvaP]
0

Ta hellre en paus ifall du vill komma tillbaka. Men det går att ta bort sitt konto under inställningar på din sajt.

Knaprig
0

jo men e mer så ja inte vill skriva en massa dumt här typ, och har jag kvar kontot så e de ju inte säkert jag kan låta bli. fattar inte varför jag blir mer och mer ostabil

coffee-girl
0

#6 Du skriver inget dumt! Vi har lite olika åsikter ibland,, men det är inte samma sak som att skriva nåt dumt!

Kram!

timmelin
0

Jag förstår hur du känner, råkade själv skicka sådana sms för typ två år sedan då jag var psykisk instabil. Och så får man ångest när man skrivit något dumt. För egentligen kanske man inte menade det man skrev, utan det gick av bara farten.

Är det så du tänker?

Ladydragon
0

har du tänkt på att inget av det du har skrivit försvinner fastän ditt konto är borttaget?

så att rymma ifrån korkade saker som du har råkat o skriva här hjälper tyvärr inte

o jag tror nog jag förstår hur du känner dig emellanåt så skriver jag otroligt korkade saker här men man får försöka att reda upp det eller gå vidare Obestämd

men ta bort kontot det är rätt lätt gjort

gå in under inställningar och välj under profil fler personliga inställningar och sen hittar du längst ner avsluta konto

har sjäv nyligen avslutat mitt gamla konto och gjorde ett nytt då mitt gamla användarnamnet va så otroligt korkat Tungan ute

coachingtiger
0

Jag håller med #8. Det händer att jag skriver saker som uppfattas på ett sätt so jag inte menade. Det blir missförstånd ibland. Ibland skriver jag också saker i affekt (dvs att jag kanske är arg eller frustrerad), och då blir det lätt fel också.

Jag tycker att det är synd om någon försvinner helt från forumet. Allas åsikter är värda att beaktas.

timmelin
0

Hej tiger :)

Ja det här med affekt är kul att nu nämner, det sker en del dumma saker när man är i affekt.

Jag vet av egen erfarenhetGlad

[Varulv]
0

Och så vet jag! (Åtminstone från andra communities - men man lär sig; liksom mognar till i cyberrymden.) En viktig sak lär man sig med sina misstag: att skriva nästan vad som helst är inte alls så farligt som man tror!

Och det är en nyttig lärdom/visdom!

GladSkrattandeGlad