Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettadhd-add
Läst 4351 ggr
afroace
0

Är nervig

Har redan fått remiss till första besöket för en ADHD utredning.Tar det lång tid för resterande då eller?,tycker bara att det gick för snabbtFörvånadSen så börjar jag nojja för att det kanske inte är nåt "fel" med mig…att det bara är nåt som jag trorRynkar på näsanMen många säger till mig att det kanske bara är din stress eller personlighet.Jag är sååå nervös just nu.

Zaphix
0

Gick snabbt för mig, max. två månader från remiss till diagnossättande.

Oavsett diagnos eller inte är du samma människa med samma problematik, man behöver inte ett namn på ens problematik för att det ska vara jobbigt för en.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

JohannaEkroth
0

Nojjig ja. Klart man var det. Jag tror inte det varit någon som inte var nojjig och tvivlade innan samt under utredning. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[aspie]
0

Ja, jag var helnojjig och så nervös att jag höll på att krypa ur skinnet. Var nästan säker på att jag inte skulle få diagnos samtidigt som jag "bara visste" att jag har diagnos. Vilken ju visade sig att jag hade Flört

[YlvaP]
0

Så känner alla som väntar på sin utredning. Likaså jag. Tungan ute

Blomkrukan
0

Jag var inte nervös inför utredningen men tror inte det gick till som det "brukar". Fick förslag från min psykolog om att jag kanske skulle göra en liten. Har aldrig ens tänkt tanken innan att jag kan ha haft något.

afroace
0

#1 Jaha,då kan det gå hyfsat snabbt iafGlad

Tack för era svar…trodde att jag var ensam att känna så angående utredningenSkämsJag vet att jag inte behöver en diagnos…men det skulle få en viss känsla av lättnad.Då kanske bitarna faller på plats så att säga.

Trin
0

Det gick snabbt för mig från utredning till diagnos. Visst var det en jobbig period och det var verkligen påfrestende psykiskt. Jag fick gå igenom hjärnröntgen och fick ha massa elektroder på huvudet medans de mätte min hjärnfuktion. Man fick prata med en massa folk och visst det var jobbigt.

Men gud vad skönt det var sedan när man fick på svart och vitt att man hade ADHD. Då kunde man börja få hjälp !

Lycka till !

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits