Lyssna på Gunilla Brattberg
En länk till en intervju med Gunilla Brattberg. Har lyssnat och nickar igenkännande.

Har du läst hennes böcker? Dom är fantastiska, snacka om att känna igen sig, så var det för mig när jag läste dem.
Rekommenderas!
* ~* Ha en bra dag *~*
Jag kunde inte "sätta igång radion" - hur gör man?

Mkt intressant! Men gud, vad svårt det verkade vara att få programledarna att haja vad hon menade! Jag tyckte Gunilla uttryckte sig så bra och tydligt och förklarade hur hon kände i olika situationer.. Och så frågade dom ändå vidare och hade inte riktigt förstått..!
(Eller hade programledarna förstått och frågade egentligen vidare bara för att göra det tydligare för radiopubliken?)
Men tack för länken!
#1 Jag har läst hennes böcker men endast de som handlar om hennes självbiografi eller Aspergers och inte de böckerna om smärta trots att jag nog skulle behöva det. Och visst känner jag igen mig i hennes böcker. Det är som om jag hade skrivit dem själv. De är så bra att jag kan läsa dem om och om igen och nicka igenkännande 
#2 Klicka på länken lyssna på: Gunilla Brattberg (inte på pilen) Då funkade det för mig i varje fall 
#3 Ja, jag tyckte oxå progamledarena verkade ha svårt för att fatta
#4 Nej, tyvärr, ljudet går inte att spela upp på min dator. 
#5 På min dator tog det lite extra lång tid innan inspelningen hördes. Prova igen. Ska testa själv för säkerhets skull för den kanske inte funkar för mig heller 
#5 Hm, den funkar inte för mig heller längre. Vet inte vad som är fel för man borde ju kunna lyssna tycker jag.
#6, 7 Tack ändå aspie för att du gjorde dig besväret med att kolla. Tjaha - då är det kanske inte specifikt min dator som det är fel på då'rå. Bra att få veta iaf.
Men synd, utifall de har tagit bort inslaget! Hade sett fram emot att få höra…

#8 Det kanske bara var tillfälligt fel? Kanske kan prova igen senare???
#9 Nej, "Det här ljudet är tyvärr inte tillgängligt" ståt det nu…
#19 Äsch så tråkigt 
#11 Ja, fy tusan, egentligen.