Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etiketthjälpmedel-stödinsatser
Läst 5603 ggr
[Fiction]
0

Handifon - byte av färgtema?

Nu har jag lyckats bli med handifon - den uppgraderade varianten, med touchscreen och allt. Supersnygg! Jag stör mig dock på färgtemat och skulle vilja byta till färger som är lite mer jag och inte förmedlar budskapet "funktionshindrad".

Ngn som vet hur detta går till, eller om det ens går? I handifonen finns två alternativ inlagda och ingen av dessa faller mig i smaken, så därför undrade jag om man kanske kunde hitta teman på nätet och man därefter kan överföra till handin. - Någon som vet?

Blomkrukan
0

Vad är en sån för nåt? Aldrig hört talas om men supersött namn : )

Mjew
0

Ja det undrar jag också, jag vågar nästan inte låta någon kika på min när den lyser för jag tycker den är så ful Skäms

Allamej
0

Äe det samma som Handi? Jag ska nämligen få min imorgon och jag vill verkligen inte ha nåt apfult tema

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Fiction]
0

#3 Har du inte fått kika på den innan den beställdes? Man kan se hur de olika modellerna ser ut här.

• Handisocket = vanlig handdatorn utan telefonfunktion.
  • Handifon = handdator och telefon i ett.

Dessa tu skiljer sig alltså åt.

Temat är såsom man kan förvänta sig, men likväl: jag vill hellre byta ut det gula och röda mot andra färger som är mer i min smak.

Allamej
0

Jag har iPAQ 2110 kollade jag nu och jag håller med dig…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

timmelin
0

o grattis, vill bara tala om att handi programmet kommer nu i år att kunna gå att få in sin egna mobil.

perfekt för mig.

prata med din arbetsterapeut fiction om detta.

var har du varit så länge, har saknat dina sköna inlägg.

[Fiction]
0

#6 Will do. Glad Tror dock inte att hon har så bra koll på just detta, men fråga kan man ju alltid… Annars får jag väl maila tillverkaren.

Jag håller på och styr upp mitt liv å det grövsta, så det blir inte så mkt iFokus just nu. *kram*

timmelin
0

bra då vet jag iallafall hur det är med dig. Och faktiskt är det arbetsterapeutens uppgift att fixa sådant till dig.

Men ofta så kan vi ju fixa mera själva eller säga till vad dom ska göra, är ju oftast vår specialtalang . :) Skrattande