Så idag fick jag mina papprer :)
var idag hos psykriatern tilllsammans med min fru och han gick igenom mina diagnoser StarkADHD och Aspergers. Och berätta de om olika insaters med mer som LSS kunde göra och läkare psykologer mm.
Det var både roligt och skrämmande att komma hem och lesa alla sidor av utredningen om MIG: häftigt tyckte jag och skrämmande att det var verkligen mig det handlade om förståd jag när jag läste geom allt .
Det jag var kanske mest besviken över var WCST testet som visade 75-83 =( inte helt begåvad tydligen.
Annaras var allt mycket rikitgt så som jag kände in mig i.
Jag ha rju gått på Strattera ett tag nu har jag fått concertan hoppas och tror att den sjakk hjälpa mig mer :)
Må gott
Grattis till diagnoserna! Hoppas concertan hjälper :)
Att du hade lågt på WCST betyder inte att du är obegåvad. Den "mäter" ju bara en sak. Det visar att du inte är så bra på ABSTRAKT tänkande. Det är inte jag heller, men har desto högre resultat på logiskt tänkande.
Kanske ligger även du på en högre nivå inom logiskt tänkande.

grattis… och som # 2 säger du är ej obegåvad! men jag förstår hur du känner dig,känner samma sak när jag läser min utredning.må bäst!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Grattis. Spännande att läsa utredningen kan jag tänka mig. Hoppas du får hjälp av medicinen
Grattis, hoppas medicinen hjälper dig.
Grattis säger jag med. :D
Hej vad gulliga ni e allihopa tack så mycket. aha ok jag e ju bättre på logiskt :)
#0 Ja grattis till diganoserna. Håller med dig om att det kändes lite skrämmande att läsa utredningspappren om sig själv. Läste om dem för ett tag sen och jag hade fortfarande lite svårt för att läsa vad som stod "om mig"
Tack tqack aspie
ja visst e det lite svårt att förstå allt jag blev helt snurrig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ops efter att lest igenom alllt tio tals ggr så ser jag att jag e under på alla tester.. mycket under.. Hoppas att dete bra jag bryr mig inte mer än att det passar in så väl..
var ni också så opå era tester?