Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 893 ggr
PlusPlus
0

Här är jag! :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kom just på en sak, jag har lämnat ett och annat lite blygt spår här på bl.a. Bokstavsfolk iFokus men aldrig riktigt presenterat mig "/ Så kör väl en liten presentation då :P En "små galen" sak på snart 20 höstar som har största möjliga intresse för djur. Främst råttor och katter. Älskar de arterna :P Går första året på gymnasiet för tredje gången och Håller verkligen tummarna för att det fungerar denna gång då de inte gjort det tidigare. Känns bättre denna gång och går i en betydligt bättre skola där jag verkligen får den hjälp och det stöd jag behöver. Och framför allt. De tar mig på allvar :D Jag är nydiagnoserad med ADD och har även Selektiv mutism. Fast pratar nu mera med alla, bara inte särskilt mycket eller högt med främligar. Från fyra års ålder tills dess att jag fyllde 11 var jag däremot tyst. Pratade med mor och far. Ibland släkten, ibland inte. Är en person som är å¨väg uppåt som det känns som nu iaf :D Har en underbar pojkvän som stöttar mig enormt. Vrång som få men lika underbar ändå :P Kan även nämna det att denna sida har hjälpt mig ENORMT! Och då menar jag verkligen inte på litet vis! Har inte lämnat så väldigt många avtryck men läst mycket, kännt igen mig. Tagit del av tips och råd osv :) Verkar finnas massa underbart folk härinne och man märker att man är inte ensam med vissa svårigheter. Man vill ju aldrig att en annan ska behöva uppleva desamma som en själv när allt är mörkt och svårt men ändå så skönt med folk som förstår. De finns de som förstår (sätter sig in i situtionen så gott det går) Sedan finns det de som verkligen FÖRSTÅR (de som upplever desamma eller liknande). Iaf, kort presentation skrev jag va? :P Haha, här har ni mig iaf :) Hej hej. Kramar //PlusPlus (Hoppas inte alla stycken försvinner nu så det bara blir rörig text)

vildvild
0

Hej och tack för din fina presentation! Glad

[Varulv]
0

Kram, kram och åter kram till dig för dina uppriktiga komplimanger till de strävsamma här som även jag har fått ut väldigt mycket positivt utav deras närvaro här på sajten.

KyssGlad

zatanica
0

Välkommen välkomen :)

PlusPlus
0

#1 Tackar för komplimangen ^^ #2 :D #3 Tackar tackar :D

[aspie]
0

Välkommen hit. Hoppas du ska trivas här Glad