Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 1724 ggr
[dcpower]
0

Skit! jag känner mig hopplös ibland

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har inte orkat jobba idag, tiden går för långsamt på jobbet å det e rent ut sagt SKIIIIIIIITRÅKIGT på jobbet å så får jag ångest för jag inte vågar säga till VF jag inte kmr:(:(.

ibland kan jag hoppa bland en masssa saker först kanske läsa i fem-tio minuter sen tittar jag på film inom loppet av tio minuter elr så hoppar jag en massa i filmen där det inte "händer" något(säkert något som kan irritera andra). Sen när jag lyssnar på musik så kan jag hoppa en massa mellan låtarna ändå e musik där jag känner mig ALRRA mest tillfreds med,alltså med andra ord så e min uthållighet = 0,00000 skitirriterande!

jag går på 36 mg Concerta jag undrar om det e dax å höja den elr om jag ska kobiner omega-3 med concertan, för just nu känns det allmänt jobbigt att springa fram å tillbaka mella´n jobbet och hem för att uthålligheten brister-.-

rent ut sagt jag håller på å dööö av tristess ibland å inte blir det bättre av att man har kärleksproblem inblandat oxå>_<

Blomkrukan
0

Du kanske ska ta ett samtal med din läkare? En liten tanke bara… Lycka till!!

Zaphix
0

Prata med läkaren och säg att du inte får önskad effekt av concertan. Jag fick höja till 108 mg för att det skulle ge den effekt den är menad att ge.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[dcpower]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oki, för det e inte kul det här, speciellt inte på jobbet personalen blir ibland galna å säher åt mig på skarpen:( å det e ju inge kul alls. Läkaren kmr en gång i månaden å då ska jag prata med honom e ju inte speciellt kul å få skit av personalenSkrikandes å då e hela karusellen igång.

Blomkrukan
0

#3 Vet personalen om ditt "problem"?  Förklara för dom annars, inte ditt fel att medicinen inte hjälper så som den bör.