Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettverklighetsberättelser
Läst 1859 ggr
PlusPlus
0

Berg och dal bana

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För ca en timme sedan var jag glad, upprymd. Blev jätte glad för ett hätte gulligt svar från Varulv.
Nu känns allt svart igen. Jag vill somna och aldrig mer vakna. Jag orkar inte med mig själv och jag kan inte sluta gråta. Fattar inte hur det kan växla så här intensivt och jag blir snart galen. Min mamma är inte tillänglig mer än över telefon men jag behöver en miljon kramar nu. Jag behöver en miljon orsaker tillatt inte avsluta allting här och nu. Men om några timmar äe det säkert bra igen!

Fattar inte vad som händer med mig. Förstår ingenting… Orkar inte mer nu…

Blää! Gråter

zatanica
0

Du kan få en miljon kramar av mig, skickar en hel hög. Vet det är inget vidare när man pendlar så där. Dagen kan börja hur bra som hellst när man tycker att man klarar allt och allt kommer lösa sig, för att bara vända sådär ner i mörkaste avgrunden :(

HOppas några av mina kramar hjälper

PlusPlus
0

Tack <3

Lite hjälper dom allt.

Jag hatar att hamna i det här förbannade mörkret gång på gång. Det tär på mina krafter och det känns så otroligt onödigt och ändå lyckas jag gång på gång rasa ner i samma j*kla hål där allt är nästintill becksvart. Blä, blä, blä Säger jag bara Rynkar på näsan

zatanica
0

Jo tack känner igen de där becksvarta djupa hålen. Men sista året har jag mer glidit runt i ett tomrum. Kan inte påstå att det är bättre det.

Kramas lite till Cool snart är våren här med alla fina tussilagosar, kanske kan de lysa upp lite nere i mörkret

PlusPlus
0

Vintern har extremt negativ effekt på mig så längtar enormt efter sommaren och värmen. Och även våren med alla underbara knoppar överallt och dofter och allt det där. Åååh jag hatar det här hålet :(
Kramar tillbaka

[Varulv]
0

Och ge inte upp nu, PlusPlus! Du vinner i längden, ska du se…! Du är stark, du har vilja - men du har en egenskap till, som är fin, men som gör dig vek: du är en empatisk människa. Du bryr dig om andra, du vill din mamma (bland andra) väl, och när du gör det, så förlorar du så lätt fokus från ditt eget starka jag. Och kanske det är just då, som du tenderar att glida ner i det där mörka hålet… är min fundering…

ObestämdFlörtKyssKyss

totaltnaken
0

kramar om i massor…

själv åker jag hiss upp och ner i rasande fart och jag har inget att ta av om det inträffar något.

min underbara läkare förklarade för mig att jag har:

maladaptiv / syndrom / stressreaktion

http://www.psykologiguiden.se

Något som har negativa konsekvenser för ens anpassning. Sådant beteende som försvårar för individen eller en art att klara en situation. Termen förekommer huvudsakligen inom behaviorismen. Se dockanpassningsstörning. Se även dysfunktionell och funktionshinder

Det är ingen ordning på allting...delar man nån form av släktskap med pippi och papphammar så gör man...

vildvild
0

*skickar en miljarfd kramar och ett stort leende* Glad

PlusPlus
0

Tack för alla svar Kyss

Är återigen en riktigt skum dag, elr egentligen en skum period. Jag mår för tillfället riiktigt pissigt "/ Orkar inte med skolan, folk och knappt mig själv :( ALLT krånglar och ALLT går verkligen emot mig. Många ggr skulle det könnas så underbart att låta dem lägga in mig men jag har hem, djur och skola att ansvara för så jag försöker ändå. Sedan så proppar dom ändå bara i en en massa piller som hjäper för stunden och sedan ´skickar hem en -.- usch och blä! Gråter

Freke
0

Jobbigt, lider med dig.. var i ett sånt stimm för drygt en månad sen..
Det är skitjobbigt, men man kommer ur det..

Lovar att allt går inte emot dig även om det känns så! Klen tröst men så är det faktiskt..

Du har djuren, dom är inte emot dig… Vi som är här, är inte emot dig..
Så allt är inte emot dig…

Kram

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus