Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: media
Läst 1137 ggr
[aspie]
0

Film med Aspergare

Se filmen där Aspergare berättar om filmen I rymden finns inga känslor

http://www.autism.se/content1.asp?nodeid=58224

[Varulv]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gott förmedlat! aspie Glad

Alltid lika trevligt att höra (och se) förnuftiga och trevliga aspergare komma till tals.

Anders Pemer kände vi igen - men vilka var de övriga? Någon av dem som kanske figurerar här…?

ObestämdGlad

[aspie]
0

#1 Jag kände oxå bara igen Anders Pemer. De andra har jag ingen aning om vilka det är. Men visst var det en intressan film Flört

[Varulv]
0

Visst! Och nu i kväll klockan tjugoett på teve-ett kommer Temple Grandin. Ingen hejd på medvinds-blåsten för oss aspergare åtminstone för tillfället…!

Skrattande

[aspie]
0

#3 Haha du har så rätt så Varulv Skrattande Ser fram emot filmen ikväll med Temple

[Varulv]
0

Jag ska tänka på dig då, aspie, som att vi sitter tillsammans och ser den filmen…

Jag håller om dej, fast bara på cyber-mils avstånd… Precis så, som vi aspergare vill ha det!

GladFlörtKyss

[aspie]
0

#5 Tack Varulv Skrattande och jag som somnade på soffan och missade filmen Rynkar på näsan

Jag ska se den på svt play idag istället

[Varulv]
0

#6 Rackarns! Men bra då att Svt Play finns - går hela filmen på play eller bara valda delar, eller sammandrag?

[aspie]
0

#7 Det var hela filmen på svt play men den visas bara där till den 7 april eller nåt sånt

[Varulv]
0

Oki. Så då gäller det att passa på för dem som ännu inte sett den.