någon som provat "fokus" ?
en online hjälp grej för koncentration osv.. jag har börjat igår fast.. tappat fokus :p man får email lite då och då och ska följa lite instruktioner, ganska enkelt osv.. fast.. jag glömde bort:p
men bara nyfiken om någon prövat
Har aldrig hört talas om. Har du någon länk dit?
http://www.janssen.se/bgdisplay.jhtml?itemname=adhd_life&product=adhd
där anmäler man sig, man lämnar sin email sen får man mail med instruktioner iaf.. andra dagen idag, gått bra än så länge typ :p
Tack för länken. Försökte göra den klickbar men det gick inte konstigt nog. Förmodligen pga av allt omarbete av sajten.
Har anmält mig nu, får testa och se vad ja tycker :)
mm, har testat en vecka än bara så kan väl inte säga så mkt ännu. men hoppas de e bra :)

Jag har testat fokus, jag tyckte tipsen och övningarna man får är jättebra! En del är sånt jag redan har kommit på själv, men jag är nöjd med upplägget. Jag är dagligen inne på mejlen, så jag kan ju knappast missa det jag får! 
kul:)
ok, nu är jag iofs helt kass på att klara av det här med att kolla mailen varannan dag, men gör inget om man missar nåt då säger den bara att du har missat några så vi går igenom dom nu, och det tar ändå inte lång tid. Det e bra :)
sen tycker jag det verkar va jättebra nu, den tog just up en sak att "du kanske behöver vara ensam oftare än andra" och det är tydligen vanligt med ADHD osv, det hade jag ingen aning om jag trodde det va bara jag som va konstig igen! nu känns det iaf liiiiiite bättre där också. tycker alla som inte prövat det borde pröva!! det är bara små grejer hela tiden så går skitfort och är inte alls jobbigt :) och bäst av allt, om det känns jobbigt just den dagen så e de bara skita i det och göra det sen :D
hehe
Har för mig att jag anmälde mig där för ett tag sen men har inte fått något mail och därför glömde jag det. Men tror det är samma sida…