Kaffeflickan är här igen!
Hej!
Jag har inte varit här på ett tag, jag vet inte om ni har saknat mig. Varför skulle ni det förresten, era liv snurrar på såväl som mitt. Nåja…
Jag har fått jobb - eller okey då, fas 3 i jobb och utvecklingsgarantin - så jag har inte haft så mycket tid till surfande som när jag var hemma hela dagarna. Jag är på nåt som heter Fontänhuset, som jag ju skrev om innan jagv skulle börja att jag inte trodde på som praktikplats. Ärligt talat så trodde inte personalen heller att det var rätt plats, eftersom de egentligen tar emot personer med betydligt större psykiska handikapp än jag. Jag har ju genom alla odiagnosticerade år lärt mig hantera min ADHD skapligt… Eller för det mesta hantera det iallafall!
Men, jag trivs riktigt brajag får oftast uppgifter som inte är alltför tråkiga och enahanda, för personalen vet att jag somnar om jag har för tråkigt! 
Jag har också insett att jag faktiskt är en resurs för dem som kommer till vårt hus, som mår betydligt sämre än jag. Jag skäms inte över att jag har haft ett jäkliugt dåligt mående, och jag har sett att jag kan uppmuntra och inspirera andra genom att, genom att jag finns med i verksamhetet, visa att jag kunde ta mig upp igen. Och jag kan prata lite lagom (inte för mycket och inte för lite) om mina egna erfarenheter med den som behöver.
Så… Jag har inte låtit bli att skriva för att jag skulle ha tröttnat eller inte tycker om er längre. Ni är guld allihopa, och har betytt jättemycket! 
Kram på er allihop!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen tillbaka, coffee-girl! 
Ja verkligen välkommen tillbaks kul med jobbet.. 
Välkommen tillbaks!
KRAM
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Säger detsamma. Välkommen tillbaka.

kram kram kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.