Träning!!!
Hej!
Ligger hemma och är förkyld men det är en sak jag undrar över. Jag har försökt att börja träna lite på friskis och svettis deras gruppträning vill försöka två gånger i veckan då jag har agility med hunden en gång i veckan. Jag har boendestöd två gånger i veckan och när dom har gått på eftermiddagen kan det vara ganska jobbigt att komma iväg och vissa pass måste man boka genom nätet och har man glömt att boka ja då kan man ju inte träna. Jag vill träna på friskis och svettis och undrar om ni där ute tror att det kan bli bättre om jag kanske går på gym eller om att jag stanna kvar med gruppträning har lite svårt att bli fokuserad om jag gör saker själv. Har diagnosen ADD med inslag av asberger och vill bara veta hur ni gör för att komma i väg på Träning för jag vill verkligen
Grupptränade på Friskis i somras men tränar på deras gym nu. Tycker tyvärr det är lika jobbigt att ta sig iväg. Numera tar jag med träningsväskan till praktiken och går direkt därifrån. Känner ofta att jag inte orkar men brukar kämpa emot och tänka att "när jag ändå släpat den dumma väskan över halva stan så kan jag ju iaf träna…".
Inget svar som hjälpte direkt kanske…
Bara det att när jag slutat jobba så måste jag ut med hunden annars hade det varit en bra ide
Kan bara önska dig lycka till!
Jag går på fotboll och jag kan också känna att det är jobbigt att ta sig till träningen, men jag bara åker dit liksom. Men egen Träning som att ta och jobba en tur är omöjligt, finner ingen motivation i det.
Fotbollen har jag som en rutin, något jag bara gör, efter att du har varit där ett par gånger så får du det som en rutin du också kanske. :P Jag har spelat fotboll i flera år och det tog väll ett tag innan jag fick det som en rutin, men när jag väl fick in det som en rutin gick jag bara dit och det fanns ingen tanke om att hoppa över det. Trotts att jag ingte vill så gick jag bara dit. :P
Hehe, vet inte om det var till sån stor hjälp, men hoppas det blir bra. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
jag går på gymmet och det är ganska långt bort så de blir lite sällan x) egentligen är de kanske inet så långt bort… ska ta tummen ur röven å gå dit…
www.strangegirlyouknow.blogspot.com