Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1377 ggr
[YlvaP]
0

Sista gången

Kommer att avsluta mitt konto här. Jag är en utböling för att jag har andra åsikter än ni andra.

För att folk skall veta hur det ligger till så har jag berättat i stort sett allt men ni tolkar det som att jag inte vill ta emot hjälp. Vilket är totalt fel.

Tack iaf ni som varit snälla mot mig och inte skrivit något negativt eller så om mig.

Kommer inte att svara i denna tråd eller skriva i min blogg mera. Jag kommer att "gå under jorden" för att aldrig mer visa mig för någon eller prata med någon eftersom folk gärna hackar på varandra.

Måttet är rågat och det räcker för mig.

Zaphix
0

Tråkigt att du missuppfattat våra avsikter med att vi skriver i dina trådar, men du fick iaf en anledning till att försvinna härifrån som en martyr. Alltid nåt liksom..

Hoppad u kommer tillbaka när du förstått att ingen lägger energi på att hacka på dig, utan lägger energi på att försöka hjälpa dig.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

ekorren
0

Oj vad tråkigt! Brukar ju vara trevligt med andra åsiker annars. Jag vet ju inte ett dugg vad det hela handlar om men du ska göra det som känns bäst. På tal om utböling så är nog vi flesta här i något avseende det….hoppas ingen tar illa upp…ta det som en komplimang!

En liten tanke jag fick…ibland känns det som om man inte vill ta till sig hjälp….helt enkelt för att man vet att rådet inte fungerar för en själv….måste då tänka…. att tanken bakom är oftast god även om det kanske inte fungerar. Den som ger råd måste också förstå att det är inte en garanti att det fungerar trots det har fungerat för andra eller en själv…..vet inte om jag pratar i nattmössan här..men men. Vi är ju alla olika på något sätt trots allt.

För mig är du alltid välkommen tillbaka om och när du vill. Ibland behöver man en paus också. Glad

HannaM
0

Att man känner sig annorlunda och fel betyder inte att andra ogillar en eller tycker att man är det.

[Varulv]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och jag tror att jag kan känna in hur du upplever din situation just nu. Det är inte roligt. Men precis som de två föregående inläggarna så vill jag poängtera att vi härinne inte dömer varandra på det sätt som du just nu upplever att vi gör. För oss är du en jämlike en, som vi. Och när du kastar fram en hypotes i någon fråga, ja då prövar vi den kritiskt. Det är precis som det bör vara. Vi är dina vänner i alla fall! Se det mera som stimulans, att vi dristar oss till att ifrågasätta, vända och vrida på dina utsagor. Det är konstruktivt! Vitaliserande! Och då rakt inte illa ment!

Din goda vän Varulv

GladKyssFlört

Zaphix
0

#4: För jag dömer henne då..?

Min och Dackes blogg

[Varulv]
0

#5 Nej, nej, nej! Jag såg just, att jag tydligen lider av dyskalkyki! De tre senaste inläggen, menade jag givetvis!

Icke ville jag ju desavouera dig, Zaphix - allraminst!

FlörtKyssKyss

Zaphix
0

#6: Okej, skönt. Kände så specifikt med just det två senaste, kände mig lite utpekad bara.

Så ville mest fråga varför, men nu förstår jag. :)

Min och Dackes blogg

[Varulv]
0

Kram på dej, Zaphix! Kyss