Jag har fyra bokstäver!
Hej på er!
Jag har inte varit aktiv på ett tag nu. Mycket som har hänt i mitt liv. Men nu har jag hittat tillbaka *ler*
Jag har nu fått min diagnos, i februari. Jag har ADHD med aspiedrag. :-)
Fyra bokstäver som bara är mina! (ja, och era såklart)
Läkaren som ställde min diagnos är tydligen expert på ADHD och han sa att det fanns ingen tvekan i mitt fall, jag var klockren att ställa diagnos på. Fick knappt göra någon utredning, fick mest svara på måååånga frågor i flera omgångar.
Det känns så otroligt bra! Att äntligen få veta! Jag är en bokstavsmänniska!
Först fick jag testa Strattera. Fungerade inte alls på mig.Jag bleb bara aggressiv och nedstämd. Nu håller vi på att ställa in Concerta. Äter 27 mg nu och känner ingenting direkt. Återkommer med mer info när jag får högre dos.
Hemma har mycket blivit bättre. Min sambo förstår mer och jag kan förklara på ett annat sätt hur jag känner. Trodde inte att det skulle få så stor betydelse att få min diagnos. Men det har verkligen förändrat mycket.
Nu vet jag att ni andra ADHDisar börjar tröttna, så det blir inget långt inlägg *skratt*
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.