Att du inte trillar död ner av kombinationen eller att det ger effekt? För om den ger efekt för dig är helt omöjligt att svara på, antidepp fungerar olika på olika personer.

HannaM..Blev lite att skratta av ditt svar
Som om du förstod att jag är hypokondrisk!
Det var just det där med "att du inte trillar död ner" av kombinationen!
Jag har ätit cipralex i många år och blir satt på Concerta snart..så jag undrar bara om någon äter så och inte har några konstigheter av det..om du förstår hur jag menar
Carpe Diem….Fånga dagen

#2 =) Vad som är tråkigt är att ma nfaktiskt ens ska behöva undra om det går ihop. Man borde ju kunna förutsätta att läkare har koll men så är det ju inte alltid. Hur som helst så är det ju inte alltför ovanligt att kombinera Concerta eller Ritalin med olika antidepressiva så det borde itne vara något problem.

#3 Ja, tänk så det är!
Jag blir 50 år detta år och har sådana erfarenheter från läkare, att en del har ingen koll alls..Frågar jag om några mediciner går ihop, då kan dom svara, ja, det ska NOG gå bra!
Så jag brukar ta det säkra före det osäkra och höra med läkemedelsupplysningen och så hör jag med andra här.
Det där med NOG, det är inget bra svar för en som har hypokondri+ alla andra diagnoser
Carpe Diem….Fånga dagen
Prata med apotekspersonalen om du inte litar på din läkare.
Man kan till och med få läkemedelrådgivning ifrån apoteket, då bokar man tid så får man sitta med med någon där och gå igenom ens medicinering och se hur kombinationerna är o.s.v.