Vgd?
Hej på er alla!
Jag undrar vad ni gör? Och jag undrar vad ni ska göra i dag?
Jag har sovit ganska bra i natt och precis just nu är jag en aningens "hög" utav den känslan av att ha sovit ok i natt.På radion pratar dom om normalitet och jag tycker faktiskt det programmet är bra!Mycket igenkännande och mycket som jag brukar säga…jajajja…men det där är ju vad samhället har hjärntvättat dig med….kul att höra att jag ej är själv med just detta tänk ändå…så jag e alltså någonstans normal tänkanade då…kring just tänkandet om vad som är normalt.hahahhahaha….snurrigt!
min dotter vägrar vakna och jag kan ej i dag börja min dag med vredesutbrott,önskar så väldigt mycket att vi kan komma ifrån den här biten i vårt liv…..hatar att tjata,gnata,bli lessen,arg,vansinnig,galen och helt slut av att bara få henne i säng och sen få upp henne.
Jag ska snart i väg på möte.Dotra ska med men jag kan ej tvinga henne.Ibland hänger hon med ibland inte.I dag blir det inte alltså.
Sen ska jag väl hem igen,ut med hundarna,jaga min läkare då det e tok-kaos med FK,AF,min sk god man,mitt totala uteblivande av stöd någonstans ifrån…massa papper jag ej kan lösa själv m.m.Min mage är i total uppror..å det gör ont.Dumma papper,fk,af,mfl.
I övrigt är allt precis som vanligt totalt kaos,helt fuckt-up på alla plan… I går tänkte jag :
-- Fråga inte mig om vad jag ska göra i morgon,när jag precis kommit på att i dag är i dag och vad som e vad…
OCH
-- Såklart jag väljer att vara totalt förvirrad med hjärtklappning,illlamående allmän ångest,svettningar,allt för att du ska bli arg,sur,besviken,lessen på migoch ge upp på mig eller skrika på mig…såklart…
Alla dessa tankar är pga att jag misslyckas med det man ska klara av och jag får skit i vanglaster,och jag kan ej göra det bättre…men jag kan be dom försöka förstå och jag kan be dom välja bort mig om jag blir för mycket för dom.
VGD?!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Idag har jag varit på praktiken, ledsamt då det blir en massa förändringar snart som jag har ångest över. Vet inte alls hur det blir med allt, och det är pga. kommunen är så otroligt dumma och fattar ogrundade beslut över folks huvud. De bryr sig inte om kontrakt de skrivit, utan gör precis som de vill ändå. Olagligt, men ingen orkar ta det till en anmälan mot dom.
Så jag är arg, orolig och ledsen.
Men ska avleda tankarna strax då jag skra iväg och rida en dressyrlektion på min häst. Nervöst då jag inte håller på med den typen av ridning, så får se hur det går..

# 1
jo,,kommuner är dumma,oerhört dumma.Och visst kan man anmäla,men sånt tar oerhört mycket tid,energi och den där lösningen på problemet man har är ju inte direkt,den kommer eventuellt långt långt senare.Och jjaa,,skulle dom nu göra som dom faktiskt ska göra skulle så många fler må okej och orka mera.Jag tycker det är jättetråkigt att läsa … håller tummarna för att det ska bli okej för dig …
Modigt att testa något nytt tycker jag! Och om jag får gissa tror jag du och din häst fixar det galant!

Då har jag klarat av möten i dag då.Jag önskar så att denna jävla kommun med så många flera kommuner kunder se till barnets bästa,till människans bästa,behandla barnen och människor medmäskligt.Men det kan dom nog ej ens stava till.För dom verkar det vara som att svära det fulaste dom kan om dom skulle säga medmänsklighet,omsorg,respekt,ödmjukhet m.m.Pinsamt så jag vet inte vad.Om flera orkade gå i hop och stämma arslet av dom för precis allting skulle det eventuellt bli någon minimal skillnad.Men ensam går det inte,det har jag redan försökt.
Sen tog jag mig direkt upp till willys för att handla.Och jag tycker det är så äckligt ångest jobbigt,fy urk bläää,vad det låter,stressad till tusan blir jag.Detta med att det sitter tv:apparater och högtalare precis överallt som högt spelar upp och ut samma saker om och om igen,det äter upp mig innifrån när jag ska handla.Vet inte hur många gånger jag gått ifrån dessa affärer då jag ej vet vad jag gör där ens….men jag lyckades handla lite av det jag behövde i dag.Kålpudding blir det till middag,dotras önskemål.
Sen bussen hem…och snälla..om jag ej är döv och uberstressad pga av alla ljud i affären så blir jag det av bussen.Högsta volym i deras högtalare,alltid!Från ingenstans :
- - FLISBERGS NÄSTA!!
Pust…lika rädd blir jag ju varje gång…
Bada och trimma lite marsvin efter kvällspromisen med hundarna ska jag försöka ge mig på i dag oxå.Håll tummarna att jag fixar det.
Det blev inget ringade av i dag,så det är väl det jag får ta tag i morgon då..suck…ångest…
Vgd gott folk?
Ja ringa skulle jag gjort idag, men får bli i morgon…
Däremot var jag och storhandlade fy för det. Undrar alltid varför man ska tvingas till två affärer för att få det man vill ha. Brukar handla på willys trivs där är lixom invant och trygt. Men de har ju inget kött längre direkt som är svenskt så det blev citygross först med förhoppnin om att det skulle räcka. Men de har ju inte det jag är van vid så slutade med en sväng på willys med.
Sedan blev dagen bättre, lång cykeltur med sambon till en mysig loppis mitt i skogen där vi hittade en byrå. Precis en sådan gammal fin högre byrå som jag vill ha.
Resten av kvällen/natten borde jag plugga. Ska ha min första tenta den 14 juni som jag ser fram emot med stor fasa.
Plus på affären var att det var lite folk idag inga köer med människor som tränger sig på

i dag har jag ringt under mycket stor ångest.har ej lyckats få i hop det ännu med alla möten och läkare mfl men jag får väl fortsätta på fredag?det e väl nån "röd dag" imorgon?
i övrigt har jag inte lyckats göra ett skit.vilket oxå leder till ångest.just nu är jag tungt stressad,överhopad,mår illa,ångesten e alltid och krafsar innanför mitt bröst.har oxå grova problem med att fatta två stora tunga beslut.velar så jag hatar mig själv.
mysigt med cyeltur och loppisfynd!
håller tummarna att pluggandet blir som du vill och att tentan går mer är galant!
vad har ni,eller ska ni äta till middag?
jag vill fly,,,långt bort och glömma bort allt…just nu…
Tack svea ja loppis fynd och cykeltur var super :)
Men rinandet blev inte av i dag heller kockan var efter tolv när jag kom på det, så är det ju tydligen röd dag i morgon som du sa så då är säkert ingen kvar och jobbar efter 12 :(
Tackar för tummarna med tentan det kan behövas.
Idag bled det kyckling salad med hemagjord vitlöks dressing, super mums, supergulliga sambon hjälpte till så man slapp vara yr höna i köket.
Fy svea jag känner så igen den där ångest kännslan när man vill fly bort, bort från allt, men tyvärr så funkar det ju inte så.
Men vi håller tummar för dig med det vet du

# zatanica jag kom ej på det själv heller .. det där med röd dag menar jag… men jag har folk omkring mig som sagt det hundra ggr per dag i en veckas tid nu…bla min tonåring…hon e ledig från skolan…
-- MAMMA….VÄCK MIG INTE PÅ TORSDAG….SNÄLLLA!!
mums…kylling sallad!! vi åt kålpudding i kväll eftersom det ej blev av kvällen innan då min yngsta dotter gick till min äldsta dotter som nyligen flyttat hemmifrån och åt middag!
näääääääääää….det går fan ej å fly ångest..bara ducka lite i omgångar å lindra med annat…
bra att det hålls tummar för tant-kaos!
kram