snälla... och... tack...
hej på er allihopa…
hoppas ni mår ok,att det funkar .. ja ni vet.
jag ville tala om att jag har er här inne som min stöttning.ni ger mig råd,tips,ideer,glädjetårar,sorgtårar,kramar och stöttar mig.allt detta utan att begära nått tebax,det enda kravlösa förhållandet jag någonsin haft.ni alla betyder mycket för mig även om jag aldrig träffat er vet ni mer om MIG än mina närmaste.ni alla är viktiga.ni alla behövs.tack,för ni finns,alla ni….tack…
och snälla…går det..?att alla försöker vara vänliga mot varandra? ingen kritik mot någon nu,utan bara en vädjan från min sida..kan vi alla försäka vara vänliga mot varandra…
tack igen,alla…och kram på alla…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Jadå, Svea, jag har det okej! Det vill jag att du med ska ha! Tack själv för att du finns hos oss, du betyder också nånting ska du veta! 
Kram!
Du är så himla söt och go Svea
Jag tänker vara snäll och inte skriva några elakheter. Tror inte jag brukar göra det heller
KRAM

# Tack coffee-girl,skönt att veta att jag betyder någonting,att du hör/ser mig!Och jätteskönt att veta att du har det okej!!
Kram!
# aspie…näää..jag upplever ej att du skriver elaka saker,och jag tycker du e gooooooooooooooooooooooooo och supersnäll! Och tack fördu tycker jag e söt
och go!
KRAM!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Goa snälla Svea :) Jag ska hålla tangenterna i styr och vara snäll för din skull :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänk, Svea - som den aspergare jag är, med noll i empati, som det sägs, så fick jag en tår i ögat av det du skrev. Jag tror att jag kände exakt hur du kände när du skrev det du skrev…
Om du kan spola tebax filmen till där du sa det du sa, så kan du här mottaga min stora famn - jag håller ut den, och vill omfamna dej i en bamsekram!