Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: adhd-add
Läst 1993 ggr
RachelJ
0

Någon i 40 års ålderen med ADD?

Hej!

Jag skulle vilja komma i kontakt med någo i 40 års ålderen med ADD. Jag är själv en 41årig kvinna som börjar bli mer och mer säker på att jag har ADD. Skulle vara roligt att få en vän att byta tankar med och som kan berätta lite om sitt liv med ADD.

Hälsningar Rachel

Freke
0

Sätt till ett H så har jag det..
är 46 och har ADHD, men känner ett par stycken jämnåriga som har ADD men dom är inte här på iFokus..

Dom är lite för introverta för att vara här..

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

ekorren
0

Jodå här är en Flört 41 årig ADDare(troligtvis) å kvinna till på köpet.

Introvert så det räcker och förslår och gillar inte att skriva egentligen men ibland dyker jag upp här om orken finns.

Vad fick dig att börja fundera på ADD? För mig var det ett syskon till mig som har ADHD och så började jag forska lite vidare. Men hua vad jag har fått kämpa för att bli tagen på allvar!

Trevligt att se dig här Rachel! Skrattande

FotoAlle
0

Inte ADD men under utredning för ADHD - vilket jag troligtvis har. 41 år…

RachelJ
0

Tack för era svar. Jag har en son med ADHD så det vet jag mycket om, men när jag har lest om ADD ser jag att det stämmer mycket bra in på mig. Jag har också troligen dyskalkuli.

Jag söker någon som kunne tänka sig och berätta lite om hur den upplever att ha ADD och som bara har det och inte ADHD. Kanske vi kan träffas någon gång om inte avståndet är för långt och prata. Så skriv till mig på min mail rachel.johnsen@telia.com

Så ekorren du kan väl höra av dig om du ser detta.

Kram Rachel

ekorren
0

Trevligt! Har haft det lite körigt på sistone så jag har skickat ett pm så länge…mail kommer senare Flört

Hörs! Glad

Star68
0

Hallå…här kommer en nybörjare… Har bara läst en del på den här sidan, men aldrig varit med och kommenterat. Rachel, jag hör gärna av mig på din e-post. Är 43 år och behöver också lite tjejkompisar att prata med. Jag tycker verkligen om sidan, men har lite svårt att skriva begripligt ;-) om jag måste fatta mig kort. Kanske vänjer man sig… Jag har ingen diagnos än, men gissar att jag har ADD. Remiss är skickad, så nu är det väl bara att vänta… Vi hörs…

RachelJ
0

Star68 du är jätte välkommen att skriva till mig! Skal bli kul att höra från dig.

Kram RachelGlad