Ny här... :-)
Hejsan!
Jag följer olika inlägg här på sidan med stort intresse, för det verkar finnas många som jag här. :-)
Har varit in och läst här i några veckor nu, och börjar tänka att jag nog också kan "blanda mig i", vilket jag brukar göra muntligt annars när jag blivit varm i kläderna. (Lite för mycket ibland, haha ;-)) Skriftligt tar lite för lång tid tycker jag ibland, och jag har dessutom svårt att fatta mig kort. (Tappar tråden så lätt…ja ni vet…) Från tanke till handling kan det ibland vara vääääldigt långt! Någon här sa nå't om att det är svårt att tänka rakt. PRECIS så tycker jag också!
Jag har inte fått diagnos, men förhoppningsvis ska utredning påbörjas till hösten…kanske. Skulle bli förvånad om det inte visar sig att jag har ADD.
Vill ni veta mer kan ni klicka på bilden och läsa, eller höra av er med ett meddelande så ska jag göra så gott jag kan.
Mvh
Välkommen. :)
Välkommen. :)
Välkommen (är väldigt ny här själv :) )
Tack så mycket! :-) Skönt att känna sig välkommen…och ni verkar mycket vänliga här. :-)
välkommen:)
Välkommen:-)

Välkommen! Jag är "periodare" här. Ibland är jag här jämt och är väldigt aktiv ibland är jag aldrig här. Nu är jag t e x här ;)

Välkommen hit!