lite lycka hos mig
I går natt kom det 4 underverk hemma hos oss…
det e lycka för mig…
ååhh det tänker jag njuta utav mitt i allt elände och kaos…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Grattis.
Vad för underverk? :)
Grattis :) Undrar också vad det är för underverk? :)
Grattis!! : ) Är det marsvinsbabysar? Minns iofs inte om jag läst någon tråd ang det på MiF men du kanske inte skrivit någon. Supernyfiken : )

Hej alla fina !
Tack för gratulationerna! Det är marsvinsbebbar!! Det var så längesen jag hade någon kull här hemma! Har ingen tråd på MiF denna ggr.
Det är förmodligen 2 pojkar och 2 flickor. Tre av dom är sk white/roan och en är white/red. Dom som är roan är grey/roan,black/roan,red/roan.Det där med färger är lite knepigt men tror det är rätt i alla fall.
Toksöta är dom i alla fall.Ska försöka hitta sladden till mobilen så jag kan ladda upp lite bilder.
Ev är en hona till dräktig…spännande!
kram på er!
Åh jag visste att det var något sånt du hade. Hade en svag aning om att du har marsvin.
Kan du inte visa bild på dom? :)
Djurbarn är ju alltid så söta (eller ja, inte alla, nyfödda fågelbarn är äckliga, men annars. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Guud så gulligt..grattis säger jag då till dig :-))
Marsvinsungar e juu så jättegooa och håriga små bollar tom då dom föds
Verkligen supernyfiken på hur dom ser ut : ) Grattis igen! : )

Tack igen allihopa! Det e så sött,blott en 1 timme efter marsvinsbebbar har fötts e dom pigga,glada,skuttar runt och bara ärsockersöta!! Så coolt!
Jag ska som sagt var försöka hitta sladden till min mobil så jag kan visa er lite bilder sen!
Dom får ev heta…
Sveas Sari-Sweetheart , Sveas Summer-Sun , Sveas Pigge-Piggelin & Sveas Summer-Sun 
Tack igen allihopa! kram!
Nu skrev du Summer-sun två gånger (?)
#11: Fast jag hade två gerbiler förut som hette Simon. Dom såg precis likadana ut så jag hade inte en chans att känna igen dom, så då fick båda heta Simon. Lättast så.
Kanske ärså för svea också? :)
#12 Hihi. Var tvungen att läsa flera gånger vad du menade med ditt inlägg. Men nu vet jag vad du menar.
Ja är dom så lika så kanske man kan ha samma namn. Tänkte bara att hon inte kom ihåg att hon skrivit det en gång tidigare när hon var så lycklig. 

Hihihihi…. smart där Zaphix med samma namn då dom ej gick att se skillnad på!! Hihihihi….
men nej…jag skrev lite "fel" eller…jag hade lite för bråttom igen…
Sveas Summer-Peace heter den fjärde bebben… tack WX5 fördu såg det,hade jag förmodligen aldrig upptäckt själv!
Fortsätter leta kamerasladd i dag med…får fråga om någon kan låna ut nått att fota dom med annars…om jag ej hittar denna sladden!
ha en bra dag!
Hihi har åxå haft 2 st gerbiler som jag döpte till Fnyn och Pnyn *S*
Men d var 10 år sedan minst:-)) Men söta e dom 

tokhatar min mobil som tar hel tokej bilder,men det är för mig dumsvårt att föra över bilderna till datan.och sladden jag hittade efter månader av letande hjälpte absolut ingenting! fått över 1 ynka bild!
tok-tok-hatar att jag ej hajjar hurman gör för att föraöver bilderna!!
nåja.. här är en bild på nyfödd bebbe!
Nämen oj så söta, ser ut som små troll ungar :) Hoppas de alla mår bra och växer så det knakar
Vilka söta små djur. :)
Såå underbara!! : )

Tack för alla fina orden om bebbarna! jooooo…dom e söta som socker! nu tog jag ju bilderna endast ett par timmar eft dom fötts,så dom har VÄXT och ändrar sig lite i utseende varje dag…här har jag lyckats få in en till bild…pust…
vet att jag måste lösa detta snart,men bilderna då jag ska "lägga" ut annons.. eller så skiter jag i det…äähh…hhmmm..
ha en underbar dag alla ni superfina människor här på detta forum!
weee åååh sååå söta små ungar :-))) nu dog jag en smula *gooood*
All lycka till dig å mamma marsvin med 'snuttisarna* kram:-))

TACK ALLA!! KRAM!
Marsvin är så roliga!
öppna ögon när e föds och så ser e vuxna ut i miniatyrform, hehe!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.