Min ADHD märks när..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tränar vovven! 
Jag tränar olika tricks osv med henne, men avslutar väldigt sällan trickset!
Dvs att det sällan blir "ett färdigt moment" eller tricks. HEHEHEHEHEHEHE!
Kan påbörja hur många tricks som helst, men aldrig avsluta de. xD
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Och när jag tränar hästen..
Gör precis som dig, påbörjar saker men slutför inte. Lägger ned mycket tid på att lära in nya saker, men orkar aldrig befästa dom riktigt. Tur jag har en ovanligt snabblärd häst, han greppar nya saker direkt och sedan sitter dom.
Dock märks min ADHD när jag tränar hästen även annars, jag tänker snabbt och gör gärna saker snabbt. Min häst är riktigt smart, men inte så snabbtänkt. Han hinner ofta inte med i mina tankar, så saker blir ofta fel därför.
Märks även en dag som denna då jag körde för min tränare, tappade fokus hela tiden, körde in i saker när tränaren pratade för att jag inte lyckas med att fokusera på två saker samtidigt. Mina tankar vandrade iväg och allt blev kaos.. Är nu riktigt slut.
Dock en sämre dag än vanligt, concertan brukar göra att jag kan fokusera bättre, men glömde fylla på med Ritalin innan träningen.
Min märks när jag ska koncentrera mig, eller när jag är arg 
Har börjat gråtit och skrattat och legat på golvet i klassrummet några gånger och ibland skrikskrattat, tyyp "AAAAAAAAAHHAHAHAHAHHAH". Folk tror att jag är efterbliven eller nåt! Det börjar med småsaker, typ kasta suddi eller papper. Peta på någon. Reta någon. Och när alla ignorerar mig blir jag värre, säger man till mig blir jag värre. Men jag blev "lugnare" sen av andra mediciner som gjorde mig dålig och seg och sjuk, men det var väl likabra för mina klasskompisar! :D
Men jag har märkt en grej, om jag läser något hööögt och jättelångsamt så förstår jag bättre. :)
När jag blir arg blir jag hysterisk, får black outs, säger massa brutalt ärliga saker som man inte säger. Slår sönder saker.
På gympan kan jag springa och göra saker hur länge som helst, bara om jag får stanna upp och andas lite. Jag blir precis uppvärmd när gympan är slut xD
#2 HAHAA, känneri gen det där att man blir värre om nån säger till
Shit, vad jobbiga vi måste vara egentligen! 
#3 HAha ja jag skulle vilja skicka "Grattis, du klarade av skolan med mig i klassen" kort till alla som gått i min klass i alla år XD

Här märks det i helt vardagliga situationer… som när jag gick upp och kissade klockan tre på natten och börjar klippa naglarna för dom var för långa… Självklart höll jag på att glömma att kissa.
#5 Såklart märks det i andra sammanhang också, men tog det som ett exempel bara.