Svåra stunder just nu!
Usch vad svårt det kan bli…helt plötsligt. Sonens katt…Cezar…är försvunnen…sen 5 dagar nu.
Hur kan jag förklara och trösta…när jag själv har svårt att förstå och hantera mina känslor!?
I lite drygt 7 år har denna underbara katt funnits för min son…de har ätit frukost tillsammans, kollat på tv ihop, sovit i samma säng…ja, de har varit som ler och långhalm!
Fast vi har flera katter…så har sonen sett just denna katt som sin…ända sen första början har de varit oskiljaktiga!
Känslorna…oro, hopplöshet, sorg, ilska, ledsamhet…och nu även trötthet…har blivit en enda röra.
Jag är väldig ledsen för att min son måste uppleva detta…men känner att jag inte kan göra mer än jag gjort!
Usch och fy vad allt känns orättvist just nu… :(
* kramar om*
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Ps. Min son är 15 år och har autism…Ds
Jag personligen har ingen direkt kunskap om autism. Jag kan bara tänka mig hur detta kan bidra till att allt blir värre.
Hoppas att katten kommer tillbaka. Katter kan ju försvinna ett tag för att sedan komma hem och låtsas som att ingenting har hänt. Håller fingrar och tår korsade för att kissen dyker upp. Stor kram!
Livet <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
det är otroligt hur fast man kan bli vid något.
håller tummarna att han bara varit på utflykt och kommer hem snart
Anna och taxen Max
hoppas hoppas att kissen kommer hem, hoppas att kisse bara är ute på upptäcksfärd, är det en ute katt,eller har den rymt ut?
Våra tre katter är iblan borta några dagar, men mycket sällan mer än en vecka.
Håller tummar och tår för er kissa.
Har ni kollat katthem, polisen och satt upp lappar?