Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1526 ggr
Svea-
0

datakunnig? hjälp mig då

Jag håller på att rensa , sortera , fixa , för jag orkar ej med skiten längre. Och jag blir om det e möjligt ännu mer stressad av all röra här hemma!

Jag har tidigare i mitt liv blivit utsatt för bedrägeri och blivit utsatt för andra galenskap-individer. så nu när jag ska få till det att åka till tippen/insamlingen med alla gamla datorer och dataskärmar så håller jag på att bli smått galen.Jag vill nämilgen tömma/rensa datorerna på info för gott!! Hur gör man det? Ingen av dessa skärmar m.m går att ens starta så jag måste öppna alla och göra nått…

SNÄLLA…hjälp om ni vet hur man gör!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Allamej
0

Har du en stark magnet? Det fixar tricket rätt effektivt.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zaphix
0

Ta ut hårddisken och sätt i en annan dator och formatera om dom där.

Eller så tar du datorn, lägger din bakom ena däcket på bilen och kör sedan över den rätt många gånger.

När du körde över den ett par hunra gånger kan du lägg in resterna i ett flingpaket och äta på filen på morgonen.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 Hahaha, det där kallar jag humor! Cool Älskar sista meningen!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Emaljoh4
0

#2 Hahaha, det där kallar jag humor! Cool Älskar sista meningen!

Ladydragon
0

jag instämmer det bästa sättet här är nog att förstöra hårddiskarna fysiskt en hammare kan oxå duga ett par välriktade slag gör att hårddsken är komplett trasig

allt det andra skärmar och sånt det behöver du inte bry dig om det kan du slänga på tippen som det är

Banankaka320
0

Åh vad kul att förstöra en dator! xD Bränna! Krossa! Slänga! Hoppa på! Pilla sönder allt! :D

Emaljoh4
0

Svea, Du kanske kan skicka datorn till Maria så hon kan bränna, krossa, slänga, hoppa på och pilla sönder den! Skrattande

Banankaka320
0

Haha! Ja ja ja ja :D

[Varulv]
0

Lycka till Svea! Du klarar detta, med allt det uppbyggliga bistånd som du får här!! Flört

Star68
0

#2 Hahahaha :-D Jag gillar också din humor…du har fått mig att skratta flera gånger tidigare också. Och tänk vad skönt att medvetet FÅ ha sönder nå't! Underbart!!! :-) Nattinatti!