skit skit skit skit!!
Nu är det kört för min del…
Jag beter mig som jag vet inte vad--- Det går inte ens att beskriva….
Alla är arga på mig..
Ingen fattar nånting……….. Jag fattar inte nånting… Har bara lust & gå och dränka mig.. ändå ingen som bryr sig!!!!!!!!!!!!!! 
Törs inte gå hem… Alla skäller på mig … vilket jag förtjänar om man tänker på mitt beteende¨..
jaja., ska inte ta mer av eran tid.. hejdå
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

vågar du ta steget å visa dom som e arga ovs på dig vad du skriver här?
ibland kan man skriva isället för att prata,,så försök å skriva av dig…allt å lämna till dessa personer..du kan ta tillbaka det du skrivit när dom läst…
sen kanske det blir lättare?,,,eller så kanske ni kan börja prata då?
kram kram..å jättekram till dig från mig,,,
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Nu kan man vara "konstig" av fler anledningar än NPF. Den s.k. puberteten ställer till det också kanske va? Det är liksom två problem då.
I vilka situationer är det som det blir problem?
Vad gör du då? Vad gör din omgivning?
Även om det är så att du emellan åt är skitjobbig (vem är inte det?) så verkar det bli stora konsekvener av det. Åtminstone känslomässiga för dig. Det är inte bra att du verkar må så dåligt av det.
Sen tycker jag att du ska ha lite överseende med dig själv. En vän hade ju ganska nyligt dött eller hur? Sorgearbete kan ta sig märkliga uttryck. Sen kan du inte fixa allt på en dag. Lite grann ett steg i taget. Och du be om hjälp av dina närmaste.
pEr
Sveas idé om att visa dem det du skriver här är en jättebra idé. Bjud in dem hit så de kan läsa även vad andra skriver. Dom lär få en aha upplevelse.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Ja, det är nog rätt som både Svea och sissie skriver, låt dom läsa om hur du mår och känner dig.
Kram gumsan!
Det låter verkligen jobbigt. Jag kan också bete mig konstigt ibland, men inte så ofta.
Jag förstår folk som beter sig konstigt och jag blir aldrig arg på såna, så vi kan bli vänner :D

Malin, ibland beter man sig så vansinnigt korkat. Det är skit som händer i livet. För alla, det stora med dig är att du själv vet om det. Många gör inte det, många förstår inte att det blivit fel.
Jag hoppas det känns lite lite bättre nu.
Du skulle bara veta hur illa jag har betett mig ibland, mina föräldrar har varit så rasande att man bleknar fortfarande vid blotta tanken. Jag vet fortfarande inte än idag varför jag betedde mig så hemskt, men nu kan vi gemensamt konstatera att jag mådde väldigt dåligt och hade en väldigt jobbig tonårsperiod.