Ny här :D
Hej på er mina små kineser <3 Jag är väldigt ny här på sajten, så jag tänkte presentera mig.
Jag är en kille på 14 år, fyller 15 i dec. Jag har ADD, fast jag tar medicin och det hjälper mig. Jag gillar möss, reptiler och anime…oh juste! har också social fobi :)
Välkommen! 
tack :D
Välkommen. Tycker dock din hälsning var ganska konstig.
#3 Haha då får du välja dig :)
Nej det tycker jag inte. Jag vänjer mig inte vid att bli kallad saker jag inte är. Däremot tycker jag du kan tänka dig för innan du skriver.
#5 men vad ? jag kallar alla mina vänner, främlingar och ovänner för små kineser ? har alltid gjort det
#6 Så, som du förklarar dig, upplevde jag dig. Ingen anledning att anmärka, således!

Och jag är av åsikten att det är respektlöst att hitta på smeknamn till totala främlingar. Speciellt sådana smeknamn som passar in på endast specifika människor.
Så jag kan inte förstå varför du använder dig av detta, ser ingen logik eller humor i det.
Men det är jag det ;)
Välkommen hit Dominik!
Jag kallar också folk för smeknamn ibland, vare sig jag känner dem eller inte. Så vi kan vara konstiga ihop! 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Välkommen Dominik 
Carpe Diem….Fånga dagen
Hej och välkommen hit grabben!!! :))
Ta inte det så personligt att bli kallad kines XD
Jag tyckte det var roligt :D
Jag la inte ens märke till att Dominik skrev kineser :D Och eftersom det var ett hjärta bakom så tolkar jag det rent av positivt!
men det är ju Bokstavsfolk iFokus så vi tolkar ju lätt saker annorlunda, right? ^^ Positivt menat då!
#7 mm :)
#8 Okej, nu vet jag att jag ska inte säga nånting annat än Hera till dig :D
#9 va kul, o tack
#10 tackar
#11 är jag en grabb ? oh nice :D thanks
#12 Jag tycker att det är jätte kul att bli kallad Kines, eftersom jag älskar kineser. Dom är underbara människor.
#13 ja, folk är olika och tolkar saker olika :P
#14 Bra ;)
Hej och välkommen Dominik! 

välkommen!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.