Ny här...
Jag är en ensamstående mamma på 35 år, bor tillsammans med min son som snart fyller 9 år och en hund. Jag har ingen diagnos, men både jag och sonen väntar på utredning.
Orkar inte skriva så mycket just nu, men det känns skönt att veta att det finns ett forum där jag kan skriva av mig lite när jag orkar. Hoppas att jag är välkommen även om jag inte har någon diagnos?
Jag har "gått in i väggen" nu under semestern och vill helst dra täcket över huvudet för gott… men måste försöka "hålla huvudet över vattenytan" för sonens skull. Det känns helt idiotiskt att "gå in i väggen" under semestern då alla andra njuter av ledigheten… hatar mitt liv!

Det är ju inte alls konstigt att du gick in i väggen på semestern… du slappnade av och kroppen tog chansen att göra det den velat göra väldigt länge.
Välkommen hit :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tack! Jag har tyvärr inte kunnat slappna av under semestern. Eller ja, semester känns fel att säga eftersom att jag är mer eller mindre "ledig" i vanliga fall också. Har varit sjukskriven de senaste 7 åren, men är på rehab (förberedande arbetsträning) 3 dagar i veckan. Jag blev utförsäkrad den 1 juli och all stress i samband med det gjorde att jag aldrig kunde slappna av inför semestern. Dessutom är alla rutiner uppochner nu när sonen har sommarlov. Som sagt… det känns idiotiskt att jag längtar tills semestern är över… när alla andra önskar det motsatta.

Hej och välkommen! Min situation påminner en aning om din. Jag har inte heller någon diagnos, men väntar på utredning. Detta forum har varit guld för mig, då jag inte haft någon att prata med om mina (vad ska jag kalla det för?) symptom & problem (även om jag har försökt). Här finns många kloka människor att prata med! :-)
Hej och välkommen hit.

hej hej.. välkommen hit…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hejsan! : )
Välkommen :)

Hej, så klart du är välkommen, Mahe! 
Jag gick också i väggen för några år sedan, vid ett sånt tillfälle som du beskriver. När semestern just hade börjat.
Vad skönt att du väntar på en utredning. Även om väntan är frustrerande (jag vet!) så är det ju ändå första steget!
Skriv när och om du orkar, vi andra hjälper dig om du behöver!
Kram!

jag e 36år med två döttrar .jag har diagnoser,samt mina ena dotter.jag har oxå hund.katt och marsvin.väggen har jag ej gått ur ännu,,,lite mer om mig.. vi e många goa människor här inne…kram
Jag har börjat blogga… ingen upplyftande läsning direkt… men för den som är intresserad.

# 10
bra att skriva av sig tror jag.. kramar om.

# 10 dina ord du skrivit känns som om du suttit i mitt huvud oxå..till stor del…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättebra o skriva av sej..efter mycket förnekande o flummighet så inser jag nu att det e dags o skriva av sej mer o prata med andra på nätet som har iaf lite liknande situationer..jag är 31…har diagnos AS sen nåt år tillbaks..bara sambo o familj vet..vill ej avslöja pga fördomar..nt personer har såååå mycket fördomar OMG..jag e rätt ny här oxå e väl tredje gången jag loggar in..behöver få läsa skriva samtala…
Jag har sambo o älskar djur såklart;) inga barn…
Välkommen!:) KRAM
Välkommen du också, foz8! 
Tack känns bra o va bland likasinnade