Okej börjar på en ny tråd
Den andra jag skapade verkade spåra ur.
Ville bara presentera mig med en annorlunda tråd men tji fick jag.
Så nu gör jag det på ett formellt sätt istället.
Emilia heter jag och jag är 30+ och bor i Finland. Jag har ADHD och bipolär sjukdom som just nu är ett helvete för mig. Har slutat med min medicin och jag är åter nere med självmordplaner, inte bara tankar utan planer.
Får just nu ingen hjälp från psykvården och jag tänker inte ringa till psykakuten. Inte än iaf.
Hej svejs.
Hej på dig! : )
Hej. 

Hej!
Tråkigt om ditt mående, jag har själv tre barn med olika diagnoser som vi kämpar med, bland annat ADD/bipolärt syndrom, så vet verkligen vad du pratar om.
Hoppas verkligen det vänder för dig snart. kram :)
Tack. Ja jag hoppas också att det vänder.

Hej..
Har varit precis i din sits.. för ett par månader sen och förstår precis hur du har det och genom lider..
Det är jobbigt, men hoppas du klarar det själv, för det är en match som heter duga att fightas med.. *styrka, vilja och lite mer* Kramar
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
Har fått en tid till min mentalvårdare som egentligen inte borde ha hand om detta men psykiatriker är deltidspensionär och är inte alla dagar på jobbet och bara telefontid en dag i veckan. 
Jag tror på dig Emilia! Jag förstår att du har det jättetungt men det BLIR bättre, våga tro på det! Du har säkert haft jobbiga svackor förut som du tagit dig ur, du fixar det denna gång också - men du kanske behöver lite hjälp! Man måste inte klara allt själv - det är starkt att våga be om hjälp, som du gjort. Hoppas att du snart får komma till din psykiatriker och att det blir lättare för dig..!
Kram!
Tack.
Hej Emilia.
Jag kan tyvär inte förstå hur du har det men jag sänder energi iallafall.
Ha en bra helg. Kram Jennie
Tack Jennie. 
Här nere skulle det bli varmt i helgen och hoppas ni får detsamma…
Ja här ser det ut som om det skall bli fint med.
Vart i Finland bor du?? MIn man har släkt i Pello eller runt om kring. Sirkakoski( vet ej hur många k det ska vara)
Tänkte fråga. När du fick din diagnos begrundade dom det på din barndom eller hur du har det nu??
Dom tog både från barndomen och hur jag har det nu.
Vill helst inte tala om vart jag bor.
Ok. Det e lugnt. Tänkte inte så långt
Hoppas jag får en rättvis bedöming/utredning. Men min"snubbe" han va leg pyskolog och doktorand i klinisk psykologi..Kanske han vet vad han gör haha
Jag är redan utredd. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Emilia,
Jag är "bara" aspergare, men tror mig ändå kunna känna in rättså väl hur du mår. Och - vad säga? Kan ej hjälpa bara stötta. Så här kommer en stor och lång kram från Varulv!

Tack Varulv.