En till som hittat hit
Hej! Läst runt lite här, och blev glad! Hittade nu denna presentationstråd, och vill gärna säga "hej!" (Jag hoppas bara att detta inte blir till en sån soppa som det blev när Emilia presenterade sig, för det sista jag vill är att skapa osämja eller konflikt….) Jag tar dock risken, och avslöjar följande :) Jag fick min ADHD-diagnos vid 39, då jag efter en utmattningsdepression inte längre kunde hantera min problematik. Har fått förklarat för mig att stress kan förvärra problemen, och det var nog just vad som hände…? Har i dagarna även fått medicin som är "stämningsutjämnande" då min berg-och-dalbana inte alls har avtagit på cs. Vet inte riktigt, men det talas om bipolär 2, men jag är inte övertgad. Har barn, och där finns AS, Dyskalkyli, dysleksi, empatistörning, trotssyndrom, ADHD, samt diabetes typ 1 och barnreumatism på pappret. Lite utspritt på tre barn allså! (tack och lov:) ) Tyvärr har jag även en drös fysiska problem, och jag kämpar och drar i varje halmstå för att hitta en väg att må bättre. Det här är väl ytterligare ett strå…? Alltid skönt att inte vara ensam, och kanske jag t.o.m. kan komma med något inlägg som kan få någon annan att må lite bättre? Vem vet, vi får se vad framtiden ger. Så ett stort "hej!" till alla er där ute, som liksom jag lever i, eller nära, bokstavsdjungeln! Ensamma kanske vi framstår som lösryckta bokstavs-kombinationer, men tillsammans kan vi bilda ett starkt alfabet!
Höga berg & djupa dalar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nja - vet inte det rakt. Men vi är sociala allihop, och vill varandra väl. Det är en stor styrka!
…Men för övrigt är vi nog individualister, de flesta av oss.
- Välkommen hit! 

Välkommen hit :)
välkommen

Välkommen! Jag är också ganska ny här. Gillade din tanke om ett alfabet. Hoppas både du och dina barn ibland kan vara stolta över era bokstäver!
Tack allihop! Javisst är våra bokstäver till stor nytta också! Inte nån tvekan om det! Och ingen av oss hade varit densamme utan dem. Men i vissa skeden av livet är man som npf-are lite sämre rustad, och då underlättar det om man vet hur man själv fungerar, så man klarar av motgångarna.
Höga berg & djupa dalar
Ja välkommen hit ronmog. Hopas du ska trivas här 
Tack alla för hälsning! Det ska bli skönt att hitta lite stöd och medmänniskor i liknande situationer som en själv! Vi hörs vidare alltså! :)
Höga berg & djupa dalar
Välkommen 
Tack tjejer! Kul att "ses" :) -Och Mysan, jag älskar ditt sista lilla valspråk! Hörs vidare!
Höga berg & djupa dalar