OT: Guldmynt
Alltså.. Detta med den där jakten på Guldmynt som startat på iFokus gör mig smått galen.
Jag vill inte ha något som man kan samla ihop guldmynten till, men ändå blir jag stressad över att få ihop så många som möjligt.
Börjat få lite tvångstankar över det där..
"Bara jag hittar ett till Guldmynt innan tre uppdateringar av sidan så kommer bussen inte att åka i diket idag."
"Måste bara hitta tre till innan jag går och lägger mig.. Annars kanske jag dör i sömnen."
Jag har endel tvångstankar annars, och denna jakt triggar igång dom lite mer.
Nån annan som blir stressad över denna jakt?
Jag får ibland lite tvångstankar jag med gällande pengarna.
Jag ha igonerat dem totalt men däremot är jag medlem på andra sajter som man samlar på och dem är rutiner fö mej.
Jag fattar inte ens var de dyker upp?
#3 Finns information om det inne på support.
ah tack:D
Ha ha, jag med!
Inte så att jag får tvångstankar om olyckshändelser, men ibland sitter jag kvar framför iFokus och tänker bara ett till, sen loggar jag ut. Och när jag fått ett till tänker jag - bara ett till.
Jag är inte heller intresserad av vad man kan köpa för mynten, inte än iaf.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
#4 När jag läste om det där med guldmynten fattade jag ändå inte vad det är man ska göra… (Är lite trög, jag vet det.)
Alltså…vad är det man ska göra egentligen?
#7 I artikeln finns det ju en bild på precis VAR du hittar mynten. Nör det kommer ett mynt i rutan så ska man klicka på det (om man nu väljer att samla mynt). Sedan kan man köpa det som Tassy skriver.
#10 Här kan du läsa om Insider.

#10 Så lite så