Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettadhd-add
Läst 976 ggr
afroace
0

Dottern fick sin diagnos igår

Min dotter har tydligen ADHD.Det känns jätte konstigt samtidigt som jag visste att det lutade åt det hållet. Nu är det snart min tur att få veta(måndag)känns ju som det finns en störe risk att jag oxå har det..eller??.

Freke
0

Jo.. Ganska troliget eftersom det är genetiskt.. Så vad hade du väntat dig själv??

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

LenaR
0

Jag tror diagnoser är bra, så jag håller tummarna för att det blir en god fortsättning för dottern.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

afroace
0

Tror på ADHD på mig med men ibland tvivlar jag på mig själv:/ Sonen har det antagligen oxå…hur stor är chansen att vi alla har den?. Jag är nästan nervös för att jag inte har det för vad har jag då

Porklash
0

Så kände jag också så det var en lättnad när jag fick diagnosen!Skrattande

pEr

afroace
0

Ja nu är det bara söndagen kvar sen får man veta.Helgen känns för omväxlingens skull lååång:/

Wand
0

Min storasyster fick sin diagnos i 7-årsåldern och det var skolan som tog tag i det först. Efter att hon fått utredningen så började min mor också ana ugglor i mossen och för ca 10 år sedan fick hon sin diagnos. 

ADHD/ADD etc är ju ärftligt och det är mycket möjligt att du har ADHD. Oavsett vad så hoppas vi ju i alla fall på att du snart får svar!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?