Utredning!
Pratade med bup för x antal veckor sedan angående mina tankar kring att jag möjligen skulle kunna ha ADD, så då skulle jag alltså prata med dem och se om det blir någon utredning.
Då vi satt där och pratade så lät det på dem som att det nog inte skulle behövas till mig och att jag inte alls verkade vara som jag beskrev (men hallå, lätt att avgöra efter ett möte bestående av prat..) men igår ringde de till mig och min mor och berättade att utredningen ska sättas igång och att vi ska dit den 5:e (eller var det 6:e..) december.
Känns jätteskönt att ha kommit igång nu! Nu kommer jag äntligen få veta om det är som jag befarar eller ej, och det skulle vara riktigt skönt med ett säkert svar åt antingen den ena eller andra sidan.
Håll tummarna för att allt går bra! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Vad skönt att det blir en utredning!
Det är verkligt skönt! Oavsett vad resultatet blir, för då är det gjort liksom och jag kan gå vidare.
Har du mycket problem i vardagen kan det ju vara skönt att få en diagnos så man kan få den hjälp man behöver.
Ja, det är just det. Jag har ju problem i vardagen som föstör väldigt mycket, och det är sådant jag alltid har dragits med. Så oavsett om det visar sig vara ADD eller att jag helt enkelt bara är allmänt konstig så kan jag förhoppningsvis få hjälp, och det är det som känns allra skönast.
#4 Ja, kanske kommer ni fram till något annat. Huvudsaken är som du säger att du får den hjälp du behöver :)

Vad får man mot allmänt konstig? Jag tror jag har det med!
pEr
#6 Hahahahaha! Det kanske var ett lite felformulerat uttalande… 
Jag är inte så mycket för bup.. Sökte hjälp där när jag var 17, hon jag träffa skrattade åt mig när jag sa att jag mådde dåligt och kanske hade Borderline. Tydligen kan man inte må dåligt förren man är 18 enligt henne… Tänk att ett halvår kan göra så mycket! :O
#8 Jag har också dålig erfarenhet av Bup. Men det finns bra ställen också :)
#9 Gör det säkert, dom har säkert bara glömts bort pga de dåliga ^^''
#10 Vi människor är väldigt duktiga på att lägga märke till det som inte är bra, istället för att uppmärksamma det som är bra ;)