Lufta
Jag brukar jämt försöka å bemöta och behandla andra så som man själv vill bli bemött å behandlad men d e ju inte så lätt jämt när man oftast bara får skit tillbaka fast man inte har gjort d ett skit å fast man jämt har varit schysst å trevl imot d så e d ändå jämt d som börj å jävlas med en helt utan anledning.. Varför??? Jo d e väl helt sysslolösa så d har väl för lite å tänka på göra å bry sig om å d e väl skadeglada å avundsjuka.. Å d mår väl dåligt själva, känner sig helt misslyckade å d förs väl sänka andras mående sammtid som d förs å höja sitt eget på d sjuka viset å d har väl problem själva som d inte kan hantera, lösa på ett normalt vuxet å moget sätt så därf tar d ut sina aggressioner å problem på andra helt oskyldigt folk.. D e väl helt känslokalla, saknar helt hämningar, empati, moral, medkänsla å har ingen som helst moral ånger, skam, skuld, ångest känsl i kroppen så d kan ju inte ha något samvete över huvud taget.. D e väl så sjuka så d mår väl bra å rikt njuter av när andra skadas, plågas, e arga ledsna, känn sig bhotade, jagade förföljda, rädda å d har väl typiska karaktäristiska psykopatbeteenden som t.ex. makt å kontrollbehov å d e väld fega falska omogna å själviska så allt d tyder ju bara på att d e väld osäkra å att d helt saknar självförtroende å självkänsla men d förs framstå med sin väld kaxiga attityd utåt sett som d skulle va nån helt annan så d förs dölja d på d viset men då avslöj ju d bara sig själva på d viset så d tror väl att d e något alldeles extra å att vman ska bli rädd å få respekt för d men för mig funk d precis tvärtom för jag tyck bara att d e så jävla skrattretande, mesigt, töntigt, barnsligt å väld löjligt.. D e ju väld stora på ji orden men väld små på jorden.. Men utan sina polare, vapen, tillhyggen, saker, alkohol och/el droger så e d ju ingenting så d e alltså ingenting när d e själva å nyktra alltså.. För då e d snarare precis tvärtom för då e d helt plötsl inte så jävla kaxiga, grova , coola å häftiga längre för då e d snarareb precis tvärtom så då e d väld väld blyga, rädda, folkskygga, fega, ynkliga små kräk.. D bara kost ju skattebet, samh massa helt onödiga, meningslösa peng, tid å reschursher till ingen menin till ingen nytta som samh kunde lägga på betydl viktigare, bättre nödvändigare, allvarligare å inte minst vettigare saker.. D borde ju få smaka på sin egen medicin nån gång så d får se hur d känns..
Klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp!

#1 Först så tolkade jag dina "klappar" som sarkastiska applåder, typ "är du helt störd eller?" med en avslutande smiley som ett hån. Men lyckligtvis förstod jag rätt snabbt att du menade ett klapp som stöd. Sen gav upprepningen av alla klapp mig minnesbilder från filmen "the shining" där Jack Nicholsson" skriver på skrivmaskinen upprepade ggr:
all work and no play makes Jack a dull boy, all work and no play makes Jack a dull boy, all work and no play makes Jack a dull boy.. haha så tokigt det kan bli.
TheMickiz jag har samma problem men dom är nyktra när dom är sådana… etter värre när dom är full… om dom inte blir gråtmilda och ber om ursäkt för allt dom har gjort sen jag var liten…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#3 Bra att du till slut tolkade min stora applåd helt korrekt - den var hundra procent seriöst menad! Det kändes spontant som att en riktigt rungande applåd var rätta och enda sanna uttrycket för min begeistring. TheMickiz opus var verkligen ett riktigt mästerstycke! Sällan läser man något så fulländat. Samtidigt framkommer ett slags lustfylld humor bakom allt det allvarliga, där man anar att författaren har hittat en form som hen roas smått själv av - och framför på ett mycket medvetet och säkert sätt. - Form och innehåll i en gyllene syntes, således!
Gammal antekning dock men ville lufta av mig den 
Gör den inte alls sämre!